این دفتر سیاست­گذار و برنامه ­ریز برای سازمان­دهی و سامان­دهی  شبکه جامع مدیریت دانش و نظام اطلاع رسانی بخش   کشاورزی است. طراحی و به روز رسانی شبکه ای منعطف، کارآمد و برخوردار از توسعه کیفی در همه ابعاد و عناصر مدیریت   دانش به­ویژه رسانه­های کشاورزی  و فنآوری­های نو برای تسهیم دانش به صورت خودکار و نیمه خودکار از طریق کاربرد  هوش  مصنوعی، در دستور کار دفتر  قرار دارد.

هدف از این فعالیت پوشش مناسب، وسیع و به روز نیازهای آموزشی ترویجی تمامی مخاطبان بخش کشاورزی در سطح ملی و استانی است.

ظرفیت­ های دفتر

برنامه ­های رادیویی و تلویزیونی ملی و محلی

نرم افزارهای همراه(اپلیکیشن­ های کشاورزی)

سامانه­ های دانشی

سامانه­ های پیام رسان

سامانه کال سنتر

رسانه­ های نوشتاری(بروشور، هندبوک، نشریه و....)

رسانه­ های دیداری و شنیداری(فیلم مستند آموزشی ترویجی، اسلایدویژن و ...)

جشنواره ها و نمایشگاه های تخصصی

این دفتر دارای چهار گروه تخصصی و پنج بخش مستقل است:

1- گروه رادیویی و تلویزیونی جهاد

 2- گروه رسانه های آموزشی ترویجی

 3- گروه شبکه مدیریت دانش

 4- گروه ممیزی و پایش محتوا و نواوری

و بخش های مستقل

1- دبیرخانه شورای رسانه­ های آموزشی ترویجی

 2- دبیرخانه جشنواره رسانه­ های کشاورزی(یادواره شهید آوینی)

3- دبیرخانه انتشارات نشر آموزش کشاورزی

4- طرح و برنامه

5- روابط عمومی و نمایشگاه ها

برای کسب اطلاعات این دفتر به پورتال دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی مراجعه نمایید.


5.6.5.0
گروه دورانV5.6.5.0