چهارشنبه, 29 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ 
  • کد خبر : ۲۴۳۶۹
گردهمایی روسای ادارات روابط عمومی های دستگاهای  اجرایی استان فارس در استانداری استان فارس

 گردهمایی روسای ادارات روابط عمومی های دستگاهای  اجرایی استان فارس در استانداری استان فارس   

  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس بر لزوم تدوین سند جایگاه روابط عمومی ویژه این استان و کشور تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس رتبه‌بندی می‌شوند.

بر اساس مطلب دریافتی از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، هادی بستام در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه رویکردی تازه در حوزه روابط عمومی‌ها در پیش گرفته شده است بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی به صورت مداوم تاکید کرد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان اینکه بر اساس روال سال گذشته رتبه بندی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، عنوان کرد: از این پس با در نظر گرفتن ۵ معیار اصولی و محوری رتبه بندی روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیز انجام خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم تدوین سند جایگاه روابط عمومی تاکید کرد و افزود: بر اساس اسناد و برنامه های چشم انداز بالا دستی تا کنون هیچ سند ساخت یافته ای در باره جایگاه روابط عمومی ‌ها تدوین نشده و جای خالی این موضوع به وضوح احساس می‌شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با اشاره به تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی با حضور فعالان این حوزه به ارائه گزارش اقداماتی که در حوزه افکارسنجی انجام شده تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر بازخوردی از افکارسنجی مراجعان به دستگاه های اجرایی وجود ندارد و این اقدام زمینه رخدادهای ارزشمندی را فراهم خواهد کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس همچنین با بیان اینکه هر یک از روابط عمومی‌ها شبکه‌هایی همچون گروه ها ، پیج ها و سایت ها برای انتشار مطالب و اخبار خود ایجاد کرده اند، عنوان کرد: بی تردید می‌توان از این ظرفیت ها در حوزه اطلاع رسانی  استفاده های بهینه و اثرگذاری داشت.

وی یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این جلسات هم افزایی است. همه ما در کنار هم با همفکری، همگرایی و هم افزایی می‌توانیم در راستای ارتقای جایگاه استان گام برداریم. لازم به ذکر است که در این نشست  از پیشکسوت روابط عمومی استانداری جناب آقای مهندس نعمتی با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد، همچنین مهندس واحدی پور رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و  مهندس نعمتی  روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز در این گردهمایی حضور داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0