شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۱:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 141
  • کد خبر : ۳۱۲۰۳
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
برگزاری تفاهم‌نامه همكاری با معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها
نشست کارگروه ملی به منظور تدوین شیوه‌نامه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری با حضورمدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی و مدیرکل دفتر برنامه­ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک موسسه با معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان­ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نساجی مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی برای این جامعه هدف باید منجر به ایجاد مهارت برای فراگیران شود.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌هایی که در طی دو سال اخیر در راستای مهارت‌آموزی زندانیان صورت پذیرفته است را ارائه نمود و بیان کرد: ما به دنبال ارتقای کیفی مهارت‌آموزی مددجویان از طریق هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی  برای توسعه مهارت‌آموزی متناسب با زیست بوم کشاورزی هر استان هستیم.

احسانی  مدیرکل دفتر برنامه­ ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی  ضمن یادآوری اهمیت حرفه‌آموزی و اشتغال برای زندانیان گفت: سازمان زندان‌ها برنامه‌های مختلف برای حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان دارد و در چند سال اخیر بر مشاغل کشاورزی متمرکز شده‌ایم و بخش کشاورری 33 درصد از برنامه مهارت‌آموزی زندانیان را در طی دو سال اخیر به  خود اختصاص داده است.

گفتنی است در این نشست طرفین بر راهکارهای مشترک بر توسعه مهارت‌یابی و اشتغال مددجویان در حوزه کشاورزی به تبادل نظر پرداختند.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0