شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۳۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 395
  • کد خبر : ۲۹۹۷۳
با حضور رحیم میرزایی:
آغاز دومین دوره آموزشی بدو استخدام كارشناسان پذیرفته شده در استان گلستان

با حضور رحیم میرزایی:

آغاز دومین دوره آموزشی بدو استخدام کارشناسان پذیرفته شده در استان گلستان

 

دوره کارورزی دومین گروه از افراد بدو استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در  مرکز آموزش شهید روحانی فرد کرکوی استان گلستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ رحیم میرزائی رئیس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی دفتر آموزش کارکنان در این جلسه که با حضور نمایندگانی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، مسئولین شهرستان کردکوی و رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان حضور داشتند؛با اشاره به قوانین،ساختار، ضوابط وروند برنامه ریزی دفتر آموزش کارکنان، روند نیازسنجی آموزشی، اجرا، ارزشیابی برنامه های آموزشی و زیر ساخت های لازم را تشریح کرد.

سپس رئیس مرکز تحقیقات و آموزش گزارشی از فعالیت های مرکز  را ارایه نمود؛ همچنین نیازسنجی آموزشی شغلی به جای نیازسنجی شاغلین، اصلاح برنامه های آموزشی کارکنان و تهیه منابع و جزوات برای دوره ها مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه کاظمی؛ معاون دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری به معرفی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پرداخت؛ همچنین تغییر رویکرد آموزش کارکنان با استفاده از مدل شایستگی شغلی از مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

گفتنی است شرکت کنندگان در دوره 60 نفرودررشته های شغلی کارشناس جنگل و مرتع، آبخیزداری، شیلات، دامپروری، مهندسی زراعی، صنایع، خاک وآب بودند؛ این دوره به مدت یک هفته برگزار شد.

1.jpg

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0