شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۶:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 317
  • کد خبر : ۲۹۹۱۳
محمدمهدی قاسمی، مدیر یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های کشاورزی؛
با همفكری و هم‌افزایی باید از همه ظرفیت‌های رسانه در راستای بهره‌وری تولیدات بخش كشاورزی استفاده نمائیم

محمدمهدی قاسمی، مدیر جشنواره ملی رسانه های کشاورزی:
با همفکری و هم‌افزایی باید از همه ظرفیت‌های رسانه در راستای بهره‌وری تولیدات بخش کشاورزی استفاده نمائیم.


مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی، یادواره جهادگرشهید سیدمرتضی آوینی که با حضور حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی، عابدینی معاون سازمان صدا و سیما، خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات، معاونین وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تات و مدیر جشنواره بیان کرد: با همفکری و هم‌افزایی باید  از همه ظرفیت‌های رسانه در راستای بهره‌وری تولیدات بخش کشاورزی استفاده نمائیم.

محمدمهدی قاسمی با بیان اینکه سه ضلع رسانه که سیر تکاملی دارد محتوا، ابزار و مخاطب است؛ گفت: با توجه به فضای رسانه‌ای فعلی و رشد و توسعه فضای مجازی و تکنولوژی‌های روز از جمله هوش مصنوعی، بایستی از شیوه های متنوع‌ و متکثر برای مخاطبان مختلف بخش کشاورزی استفاده شود.

مدیر جشنواره با اشاره به اینکه در کلام رهبری امنیت غذایی، اولویت است گفت: فراهمی، دسترسی و پایدار بودن، شالوده امنیت غذایی است که برای محقق شدن این مهم، از طریق رسانه می‌توان تکنولوژی و دانش روز را به بهره‌برداران بخش کشاورزی انتقال داد .

معاون سازمان تات در پایان تاکید کرد: شرایط اقلیمی و عدم قطعیت‌ها در بخش کشاورزی بسیار زیاد است؛ لذا می توان مخاطرات آن را با استفاده از ابزار رسانه کاهش داد و با هم‌افزایی و همراهی، جریان سازی بهتری در حوزه امنیت غذایی داشته باشیم.

گفتنی است، تعداد کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 1367 اثر که پس از بررسی اولیه کمیته انتخاب تعداد 1102 اثر به بخش داوری راه یافت که از مجموع 1102 اثر تعداد 33 اثر، منتخب و برگزیده در 15 بخش اعلام گردید و تعداد 8 اثر شایسته تقدیر شد.

 


کراپ متن اختتامیه قاسمی.jpg

کراپ اختتامیه ربانی.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0