شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۲:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 134
  • کد خبر : ۲۵۴۲۵
next    /  2 prev
برنامه ریزی اولیه به منظور حضور كاروان ترویجی ارتقای بهره وری كشاورزی در استان قم

برنامه ریزی اولیه به منظور حضور کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در استان قم

 

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در نشستی با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان قم و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی این استان که روز پنجشنبه پنجم خردادماه در سازمان جهادکشاورزی استان قم برگزار شد، درخصوص برنامه ریزی اولیه به منظور حضور کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در نیمه دوم خردادماه در استان قم گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در این نشست دکتر مویدی با اشاره به مقوله امنیت غذایی گفت: اکنون کشورهایی که امنیت غذایی را دریابند دارای اقتدار نیز خواهند بود و این مهم جز با بها دادن به بحث بهره وری در حوزه ی کشاورزی امکان پذیر نیست که در این راستا نهضت ترویجی در عرصه های کشاورزی باید اتفاق بیفتد.

untitled.jpg

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی افزود: در راستای ارتقای بهره وری بخش کشاورزی و تسریع نفوذ دانش در عرصه های کشاورزی، راه اندازی کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی برنامه ریزی شد  که استان قم، یکی از استان های مستعد با پتانسیل های بسیار خوب در حوزه های مختلف زراعی، دامی و باغی است که در نیمه دوم خردادماه برنامه این کاروان در استان قم اجرا خواهد شد.

همچنین در ادامه، دکتر مویدی با معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان کاشان نیز دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی تاکید کرد.

وی در خصوص فعال سازی کانون جوانان روستایی، اعزام پژوهشگران مروجان  و برگزاری دوره های پودمانی و تقویت هنرستان های کشاورزی شهرستان کاشان اعلام آمادگی نمود.

8e1df91c-46bb-4ef7-af74-55ae5577cfcc.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0