سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 281
  • کد خبر : ۲۳۳۱۶
سال 99 سال شكوفایی آموزش و ترویج كشاورزی كشور

سال 99 سال شکوفایی آموزش و ترویج کشاورزی کشور

در یکصد و پانزدهمین نشست شورای مدیران معاونت آموزش و ترویج کشاورزی که با حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و اعضای شورای مدیران موسسه روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه سال 1400 در سالن مروج موسسه برگزار شد، دکتر علی اکبر مویدی ریییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت : سالی که گذشت با تمام چالش‌ها، سختی ها و مشکلاتی که داشت سال شکوفایی در مجموعه آموزش و ترویج کشاورزی کشور بود و کارهای بسیار مهمی در این موسسه رقم خورد.

 

معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه از تمامی مدیران و همکاران سختکوش مجموعه آموزش و ترویج کشاورزی قدردانی کرد و گفت : با تلاش، جدیت، خلاقیت، نوآوری و سختکوشی همکاران ستادی و استانی خداوند را شاکریم که در سال گذشته فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه‌ی آموزش و ترویج کشاورزی کشور رقم خورد و نتایج و بازخورد آن در عرصه کشاورزی مشهود بود.

دکتر مویدی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال جدید به فرموده مقام معظم رهبری باید تلاش و همت بیش از پیش به کار بگیریم، اظهار کرد: در همه ابعاد کشاورزی و به خصوص مسایل آموزشی ترویجی کشاورزی باید مانع زدایی انجام شود با استفاده از توان کارشناسی و ارتباطات موثر درون و برون سازمانی به گونه‌ای عمل کنیم تا ضمن شناسایی و رفع موانع موجود به سمت اهداف نهایی خود که همان توانمندسازی بهره‌برداران، مروجان، کارکنان و کشاورزان آینده کشور است، حرکت کنیم.

 

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص وضعیت اعتبارات ستادی و استانی و تحولاتی که در این زمینه رخ داده است، افزود : وضعیت اعبتارات در سال جدید نیز به خوبی پیش ‌بینی شده و برای هر یک ریال این اعتبارات با برنامه پیش خواهیم رفت. وی همچنین در خصوص وضعیت چارت موسسه گفت : به زودی و در اسرع وقت فلوچارت نهایی و داخلی موسسه نیز تکمیل و اجرایی خواهد شد.

دکتر علی اکبر مویدی در بخش دیگری از سخنان خود، انتظارات خود را از واحدهای زیرمجموعه معاونت بیان کرد و گفت : تعیین تکلیف اعتبارات استانی، ارتقا در امور رفاهی و پشتیبانی کارکنان موسسه، پیشبرد طرح های مطالعاتی ترویجی، تمرکز ویژه و جلوگیری از پراکنده کاری، ایجاد و به نتیجه رساندن پایلوت‌های فعالیت‌های ترویجی با مشارکت روسای سازمان جهادکشاورزی استانها، تجهیز شبکه برکت در کلیه استانها، مهارت آموزی نیروی کار گلخانه ها، ایجاد کانال های تخصصی شبکه دانش کشاورزی تجهیز مراکز جهادکشاورزی، تمرکز بر روی پروژه های بین المللی، راه اندازی هیات تحریریه در کل کشور، بحث آموزش کشاورزان آینده و ارتقای هنرستان های کشاورزی، توسعه نیروی انسانی و ..... از جمله انتظارات اینجانب در سال جدید است که باید با پیگیری جدی مدیران کل محترم و همکاران ذیربط تحقق یابد و حتی بهتر از سال گذشته قدم برداریم.

در بخش پایانی این نشست، اعضای شورای مدیران ضمن تبریک سال جدید انتظارات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

امتیاز :  ۱/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0