پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 176
  • کد خبر : ۲۳۱۸۸
یكصد و چهاردهمین جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج كشاورزی برگزار شد

یکصد و چهاردهمین جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد

یکصد و چهاردهمین جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور رییس و قائم‌مقام موسسه و اعضای شورای مدیران به‌منظور بررسی و هماهنگی امور موسسه در یک ماهه پایان سال، روز شنبه دوم اسفندماه سال جاری، در سالن مروج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر علی‌اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و همکاران موسسه در برگزاری رویدادهای ملی که در سال 1399رخ داده است، گفت: به حول الهی و تلاش و پشتکار همکاران موسسه اتفاقات مهمی در مجموعه آموزش و ترویج کشاورزی رقم خورده است که سی و پنجمین دوره انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی با حضور رییس جمهور و رونمایی از 32 استودیو کشاورز و شبکه آموزش کشاورزی از مهم‌ترین اتفاقات اخیر است.

معاون آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه جلسات و نشست‌هایی که به‌خاطر شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی نظم و شاکله قابل توجه و درستی پیدا کرده است، اظهار کرد: این موسسه برای دیگر بخش‌های وزارت متبوع و بخش‌های خصوصی به‌عنوان الگویی در برگزاری مراسم و رویدادهای ملی شده است.

وی با تاکید بر تکمیل برنامه 1400 از وضعیت مناسب اعتبارات برای پشتیبانی برنامه‌ها و پروژه‌های موسسه در سال آتی خبر داد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیر طرح و برنامه و مدیر امور مالی موسسه گزارش مختصری از وضعیت اعتبارات و هزینه کرد ارایه کردند.

در پایان، اعضای شورای مدیران پیشنهادهای خود را مطرح کردند و شبکه آموزش کشاورزی مورد رصد و بررسی قرار گرفت که از 37 مرکز فعال، 15 مرکز روز شنبه دوم اسفندماه در حال ارایه آموزش‌ها بودند.

گفتنی است، برگزاری نشست ملی شبکه دانش کشاورزی، گردهمایی ملی مروجان پهنه، صلاحیت حرفه‌ای و ....   دیگر رویدادهای ملی هستند که تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0