جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 243
  • کد خبر : ۲۲۷۹۴
ایجاد اولین دفتر آموزش، ترویج و انتقال یافته‌ها در موسسه تحقیقات گیاه‌پزشكی كشور با مشاركت موسسه آموزش و ترویج كشاورزی

ایجاد اولین دفتر آموزش، ترویج و انتقال یافته‌ها در موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور با مشارکت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی، جلسه ای به منظور ایجاد اولین دفتر آموزش، ترویج و انتقال یافته‌ها، با مشارکت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، با حضور دکتر مویدی معاون سازمان و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر جعفری رییس موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور،  قائم مقام و معاون اداری و مالی و  معاون علمی و فناوری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته‌ها،  معاون اداری و پشتیبانی و سایر مدیران موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور، روز چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال‌جاری در محل سالن گفتگو موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور برگزار شد.

 در ابتدای جلسه دکتر جعفری در مورد لزوم تشکیل این جلسه و زمینه‌های همکاری مشترک با موسسه آموزش و ترویج کشاورزی مطالبی بیان کرد.

دکتر مویدی نیز ضمن تقدیر از حضور فعال موسسه در بخش ترویج، بر تمرکز فعالیت‌های ترویجی در کشور، راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی برای مراکز و موسسات  تحقیقاتی و ایجاد اولین دفتر آموزش، ترویج و انتقال یافته‌ها در موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور تاکید کرد.

در ادامه گزارش جامعی از فعالیت‌های ترویجی، شامل سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها، طرح یاوران تولید، انتشارات ترویجی و... در موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور تا پایان آبان‌ماه سال جاری ارایه شد. همچنین در خصوص ارایه طرح‌های تحقیقی-ترویجی و همکاری‌های فی‌مابین دو موسسه توضیحاتی بیان شد.

در پایان این نشست، دکتر حدادی به عنوان مسئول دفتر آموزش و ترویج و انتقال یافته‌های موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور معرفی شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0