جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 201
  • کد خبر : ۲۱۹۰۸
اطلاعیه شماره یك ستاد ملی رسانه وزارت جهادكشاورزی در سال جاری

اطلاعیه شماره یک ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی در سال جاری

چهارمین جلسه هسته محتوایی عشایر


چهارمین جلسه هسته محتوایی عشایر با حضور رییس، اعضا و دبیر هسته محتوایی، 22 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن فجر سازمان امور عشایر برگزار شد. در این جلسه علائی‌مقدم رییس هسته محتوایی عشایر  پیشنهاد کرد، فرم‌های جدید برای دوره زمانی از تیرماه تا شهریور ماه سال جاری تکمیل شود و در این ارتباط قرار شد عناوینی که قبلا ارسال شده، در قالب فرم‌های جدید اصلاح شود و همچنین در زمینه عشایر و کرونا  محتوای یک برنامه ارسال شود.

نهمین جلسه هسته محتوایی صنایع و بازرگانی برگزار شد

نهمین جلسه هسته محتوایی صنایع و بازرگانی در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مهندس اسحاقی، رییس، اعضا و دبیر هسته محتوایی در ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد. دبیر هسته محتوایی مصوبات این جلسه را اینگونه بیان کرد که، اعضای جدید هسته محتوایی متناسب با تخصص‌های مورد نیاز معرفی تا احکام صادر شود. همچنین نامه‌ای برای استان‌ها از طریق معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی جهت جلب همکاری در موضوعات برنامه‌های تلویزیونی ستادملی رسانه ارسال شود.

همچنین مقرر شد اعضای هسته محتوایی برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب فرم‌های ارائه شده برای تهیه 24 برنامه در قالب جدول برنامه ترکیبی تدوین و ارسال کنند تا در جلسه آتی تصمیم‌گیری شود.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0