چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 306
  • کد خبر : ۲۱۷۷۹
پیام تبریك دكتر علی‌اكبر مویدی به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز


پیام تبریک دکتر علی‌اکبر مویدی به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز

بنام خدای بهار آفرین،
بهار آفرین را هزاران آفرین.
با سلام و احترام؛

خرسندم بهترین تبریکات و شادباش‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز، به همه همکارانم در حوزه  آموزش و ترویج کشاورزی، به‌ویژه موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ابراز دارم.


چه زیباست درس آموختن از طبیعت، بهار شدن و باز کردن دریچه دل و شادابی معنویت، اخلاق و مهربانی. سالی که گذشت مثل همه‌ی سال‌ها حوادث تلخ و شیرین فراوانی داشت و ملت ما همیشه کوشیده است با گذر کریمانه از حوادث، با تحمل سختی‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌ها، زندگی را با امید به آیندهای بهتر به سوی بهبود راهنمایی کند.

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام «رونق تولید» نام‌گذاری گردید، موسسه آموزش و ترویج کشاورزی توانست با تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف عالیه خود گام‌های بلندی بردارد و شاهد همت و تلاش شما همکاران محترم در عرصه‌های مختلف آموزش و ترویج کشاورزی باشد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، بنا داریم انشاءا... در سال جدید با همت و تلاش شما همکاران، تمام مساعی خود را در جهت تقویت بنیان‌ها و زیرساخت‌های کشاورزی با هدف پایداری و بهره‌وری بیشتر از منابع، بیش از پیش به کار ببندیم و با تداوم آن یقیناً شاهد پیشرفت روز افزون و رونق اقتصادی بخش کشاورزی فزونتر از سنوات قبل خواهیم بود. انشاءا...

بار دیگر با ابراز بهترین آرزوهای قلبی‌ام، سربلندی، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از خداوند منان مسئلت دارم.

علی‌اکبر مویدی
معاون سازمان و رییس موسسه

روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0