شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 602
  • کد خبر : ۲۱۳۶۶
با حضور مدیر كل دفتر شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه آموزش و ترویج سازمان جهاد كشاورزی استان اردبیل بررسی شد

با حضور مدیر کل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه آموزش و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بررسی شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نخستین نشست تخصصی منطقه‌ای حوزه رسانه‌های آموزشی- ترویجی با حضور مهندس اسحاقی مدیر کل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی موسسه، مهندس خواجوی مدیر هماهنگی ترویجی کشاورزی استان اردبیل، بهرامی کارشناس مسئول فناوری اطلاعات دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی و روسای اداره رسانه‌های آموزشی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی،ششم و هفتم آذر ماه سال جاری به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدا، مهندس اسحاقی مدیر کل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی و گروه همراه در جلسه‌ای با حضور مهندس نیک‌شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، موضوع‌های مرتبط با آموزش و ترویج را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه مهندس نیک‌شاد خواستار تحول در ساختارهای برنامه‌سازی در بخش تلویزیون در سطح استان‌های کشور شد. در ادامه مهندس اسحاقی شروع این ‌کار را از استان اردبیل، با نشست تخصصی چهار استان آذری زبان اعلام کرد.

مهندس اسحاقی  و هیات همراه در ادامه سفر،  در نشست تخصصی منطقه‌ای رسانه‌های آموزشی- ترویجی در استان اردبیل شرکت کردند. در این نشست ابتدا مباحث مرتبط با حوزه مدیریت دانش و رسانه‌های آموزشی ترویجی دفتر مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات لازم بین اعضا تبادل شد.

در روز دوم استاندارد تولیدات حوزه دیداری و شنیداری با محوریت فیلم و برنامه‌های تلویزیونی بازنگری شد و پیشنهادهای اصلاحی ثبت شد. در ادامه، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آموزشی- ترویجی به‌طور کارگاهی مورد نقد و بررسی قرار گرفتند و برنامه‌ها در سه سطح ضعیف، متوسط و قوی مشاهده و ارزیابی شدند و آشنایی با سه حیطه یادگیری، تعیین مخاطب و اهداف رفتاری، سه رکن اصلی در مهندسی رسانه و مهمترین گام در تولید رسانه‌های آموزشی و ترویجی مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در دو جلسه جداگانه‌ای مباحث حوزه ترویج با تاکید بر رسانه‌های آموزشی - ترویجی در سطح مدیریت هماهنگی ترویج استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، برای پوشش برنامه‌های تلویزیونی ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی و با دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی هماهنگی لازم انجام شود.

حضور مهندس اسحاقی به همراه گروه همراه در شورای نویسندگان سازمان جهاد کشاورزی اردبیل از دیگر برنامه‌های این سفر بود. در این شورا مهندس اسحاقی با ارائه شاخص‌های رسانه‌های نوشتاری در قالب‌های مختلف به سوالات اعضا پاسخ داده و در گام بعدی یک اثر در مدت 45 دقیقه مورد پایش ساختاری و فنی قرار گرفت.





امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0