شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 355
  • کد خبر : ۲۱۰۴۲
اولین نشست شورای مشورتی آموزش و ترویج كشاورزی برگزار شد

اولین نشست شورای مشورتی آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد

اولین نشست شورای مشورتی آموزش و ترویج  کشاورزی با حضور اعضای شورا متشکل از، دکتر زند مشاور وزیر، دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر رسول زارع قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر موسوی قائم مقام موسسه و معاون اداری و مالی، دکتر رحیمیان مشهدی مشاور سازمان و استاد بازنشسته دانشگاه تهران، دکتر جعفری رییس موسسه گیاه پزشکی کشور، دکتر سرافراز ی معاون سازمان حفظ نباتات کشور روز 13 مهرماه سال جاری در دفتر رییس موسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، شورای مشورتی آموزش و ترویج کشاورزی با هدف ترسیم سیاست‌ها، راهبری برنامه‌های کلان و نظارت عالیه بر پیشبرد اهداف حوزه آموزش و ترویج کشاورزی و با حکم دکتر خاوازی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تشکیل شده است.

در این نشست، دکتر مویدی ضمن ارایه گزارش عملکرد و برنامه‌های موسسه طی یکسال گذشته، برنامه‌های جاری و پیشرو را مطرح کرد و تصمیم گیری شد که در آینده به صورت موضوعی مسایل در شورا مطرح شود و هم‌اندیشی و هم فکری صورت پذیرد.

در ادامه مقرر شد، اعضای شورا در جلسه‌های آتی ابتدا روی پیشرفت نظام نوین ترویج متمرکز شوند و برنامه برای برداشتن گام دوم نظام نوین ترویج به شور و هم اندیشی گذاشته شود.

از دیگر مباحث مطرح شده در این شورا، تاکید اعضا در ارتباط با اهمیت موضوع آموزش کشاورزی و لزوم رسیدن به یک نظام جامع آموزش کشاورزی بود.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0