شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 346
  • کد خبر : ۲۹۹۱۵
روسای گروه دفتر آموزش بهره برداران:
برگزاری كارگروه آموزش مهارتی استان زنجان

روسای گروه دفتر آموزش بهره برداران:

برگزاری کارگروه آموزش مهارتی استان زنجان

 

کارگروه آموزش مهارتی استان زنجان با حضور رؤسای گروه آموزش مهارتی و راهبری سامانه و فناوری آموزشی دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه سیده سمیه حسینی رییس گروه آموزش های مهارتی بهره برداران در خصوص میزان تحقق تقویم آموزشی ابلاغی، برنامه‌ها و پروژه‌های موضوع محور در دست اجرا استان زنجان نظیر آموزش مهارتی جامعه عشایری، مدیریت تلفیقی بیماری ویروسی چروکیدگی قهوه‌ای گوجه فرنگی و فلفل ، آموزش‌های مهارتی کارکنان وظیفه مطالبی را ارائه داد.

در ادامه این جلسه حسین پاشا زانوسی رییس گروه راهبری سامانه و فناوری آموزشی به بررسی انجام  نیازسنجی آموزشی و اجرای آن بصورت سامانه‌ای و چالش‌های مرتبط با آن پرداخت و در خصوص اجرایی نمودن قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای در بخش کشاورزی  توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گزارشی از اقدامات ، فعالیت‌های اجرای آموزش بهره‌برداران استان و چالش‌های مرتبط با آن مطالبی را ارائه نمودند .

گفتنی است در این جلسه رؤسای ادارات آموزش بهره‌برداران و آموزش و ترویج شهرستان‌ها حضور داشتند؛ همچنین در نشستی با  عباسی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در خصوص اجرایی شدن  آموزش‌های مهارتی وفق تقویم آموزشی ابلاغی  بحث و گفتگو شد.

1.jpg

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0