شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 271
  • کد خبر : ۲۹۹۰۰
با حضور مدیر کل دفتر آموزش کارکنان:
آغاز اولین دوره  آموزشی ملی كارورزی بدو استخدام در گرگان

با حضور مدیر کل دفتر آموزش کارکنان:

آغاز اولین دوره  آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان

 

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی همکاران جدیدالاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گرگان آغاز به کار کرد.

88c15fdc-298d-42e5-8474-2a50879eda20.jpg

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ سید جلال الدین بصام مدیر کل دفتر آموزش کارکنان در مراسم افتتاحیه که با حضور مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ورئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان انجام شد؛ به تشریح برنامه‌های آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی پرداخت.

سید جلال الدین بصام با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای هر مجموعه اداری، آموزشی،  ایجاد تعادل بین انوع آموزش‌های ارائه شده ؛ همچنین ایجاد ارتباط بین برنامه های آموزش کارکنان و فعالیت کاری کارمندان مطالبی بیان داشت.

dce925ea-aa8a-43fa-965f-0dfa52f21825.jpg

در ادامه جلسه خشنود، مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، به تشریح اهمیت رویکرد دانش بنیان در دستیابی به امنیت غذایی پرداخت.

 برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بر اهمیت آموزش تاکید داشت و شرکت کنندگان را به توجه به اهمیت بازرگانی و درآمدزایی دعوت نمود.

سپس صابری، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان را ارائه نمود.

گفتنی است کارمندان جدیدالاستخدام ابتدا شش دوره آموزشی در رابطه با ساختاروفرهنگ سازمانی را طی نموده و پس از آن یک دوره یک ماهه کارورزی دارند که سه هفته در محل کار خود حضور داشته و در نهایت یک هفته به صورت جمعی در یک مرکز آموزشی با مجموعه سازمان آشنا می‌شوند؛ همچنین براساس رشته فعالیت خود تقسیم شده‌ودر مراکز آموزش کردکوی،دامغان و امام خمینی (ره) دوره یک هفته‌ای را شرکت خواهند کرد.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0