شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 273
  • کد خبر : ۲۹۸۹۷
به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی:
بازدید رحیم میرزایی از استان كهكیلویه و بویراحمد

به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی:

بازدید رحیم میرزایی از استان کهکیلویه و بویراحمد

 

رحیم میرزایی رییس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی دفتر آموزش کارکنان و هیات همراه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهکیلویه و بویراحمد به بررسی عملکرد آموزش کارکنان در این استان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ،در این بازدید که با حضور رییس و معاون مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهکیلویه و بویر احمد انجام شد؛درخصوص بررسی وضعیت آموزش کارکنان، اطلاعات پرسنل و مشکلات مربوط به آموزش کارکنان بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این بازدید رحیم میرزایی و هیات همراه در جلسه ای با حضور معتمدی راد رییس سازمان جهادکشاورزی استان و حاج امیری معاون درخصوص تخصیص اعتبارات به دوره های آموزشی بحث و گفتگو کردند.

ام البنین تاجیک و کیانا گودرزی کارشناسان دفتر آموزش کارکنان گزارشی درباره عملکرد آموزش کارکنان استان در سال 1401 و 1402 مطالبی را ارائه دادند؛ همچنین در زمینه تحقق تقویم آموزشی، میزان توجه به آموزش مدیران و آموزش مروجان پهنه مواردی عنوان و پیشنهادهای مرتبط ارائه شد.

گفتنی است از دیگر برنامه های این ماموریت، بازدید از مرکز خدمات کشاورزی دشت روم و امکانات و شرایط آموزش و رفاهی آن به همراه رییس مرکز آموزش بود که در نشست هایی جداگانه مسائل و مشکلات مرتبط با آموزش مروجان طرح و بررسی شد و راهکارهایی برای بهبود بهره­گیری از آموزش های آنلاین باتوجه به حضور ارباب رجوع و تعداد وظایف محوله برای اجرا در استان برای مروجین ارائه شد؛ همچنین تعدادی از مروجین پهنه درخصوص مشکلات اجرای دوره های آموزشی و امکانات مرکز آموزش مطالبی را ارائه کردند و سپس میرزایی درخصوص برگزاری دوره های آموزشی و حل مشکلات مروجین پهنه راهکارهایی ارایه داد.

2.jpg

3.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0