شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۲۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 258
  • کد خبر : ۲۹۸۹۶
با حضور رحیم میرزایی و هیات همراه:
بازدید از مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

با حضور رحیم میرزایی و هیات همراه:

بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

 

رحیم میرزایی رییس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی، ام البنین تاجیک و کیانا گودرزی کارشناسان ارشد دفتر آموزش کارکنان ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس به بررسی عملکرد آموزش کارکنان در این استان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این بازدید که با حضور محمودیان فر معاون، روحیان رییس اداره آموزش کارکنان انجام شد درخصوص بررسی وضعیت آموزش کارکنان و اطلاعات پرسنل و مشکلات مربوط به آموزش کارکنان بحث و تبادل نظر شد.

5 - copy.jpg

 

رحیم میرزایی رییس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی دفتر آموزش کارکنان درخصوص برگزاری دوره های آموزشی و مشکلات مروجین پهنه راهکارهایی را ارایه داد.

در ادامه کارشناسان دفتر آموزش کارکنان گزارشی درباره عملکرد آموزش کارکنان در این استان در سال 1401 و 1402 را ارایه دادند؛ همچنین تحقق تقویم آموزشی، میزان توجه به آموزش مدیران و آموزش مروجان پهنه مورد تاکید قرار گرفت و پیشنهادهای مرتبط ارائه شد.

در ادامه بازدید از مرکز خدمات کشاورزی مرودشت و امکانات و شرایط آموزش و رفاهی آن، طی نشست هایی جداگانه مسائل و مشکلات مرتبط با آموزش مروجان طرح و بررسی شد و سپس محمودی رییس مرکز برای بهبود آموزش های آنلاین باتوجه به مشکل حضور ارباب رجوع در مراکز خدمات و تعدد وظایف محوله برای اجرا در استان برای هر مروج راهکارهایی ارائه داد.

گفتنی است در نشست دیگری با حضور موسوی رییس سازمان تعاون روستایی استان فارس و اسماعیل فر معاون درخصوص مشکلات آموزش کارکنان و تامین اعتبار بحث و گفتگو شد.

4.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0