دوشنبه, 26 شهريور 1403
Slogan
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 17
  • کد خبر : ۳۱۸۰۲
كسب مقام سوم واحد امور زنان و خانواده وزارت جهادكشاورزی در ارزیابی عملكرد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

کسب مقام سوم واحد امور زنان و خانواده وزارت جهادکشاورزی در ارزیابی عملکرد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

 

واحد امور زنان و خانواده وزارت جهاد کشاورزی در ارزیابی های به عمل آمده و شاخص های مدنظر «معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری» و در بررسی عملکرد مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی، حائز رتبه سوم بین دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه شد. مریم طهماسبی مشاور وزیر جهادکشاورزی با حضور در جلسات ارائه گزارش عملکرد و همکاری با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری توانست رتبه سوم را در بین 18 دستگاه اجرایی کسب کند.

شایان ذکر است، تشکیل کمیسیون بانوان شاغل وزارت جهادکشاورزی در 7 کارگروه تخصصی، تدوین نظام مسائل و احکام پیشنهادی مرتبط با زنان و خانواده وزارتخانه در برنامه توسعه هفتم، تدوین برنامه تحولی و عملیاتی و بودجه ۱۴۰۲و ۱۴۰۳، کمک به سیاست‌گذاری و تصمیم سازی، نظارت و رصد وضعیت زنان و خانواده و نظارت بر اجرای قوانین از اقدامات تاثیر گذار در این حوزه است.

images.jpg

مریم طهماسبی در این باره گفت: علاوه بر برگزاری گردهمایی سراسری و همچنین جلسات دوره‌ای در ستاد و استانها، بررسی و پیگیری مطالبات بانوان شاغل در وزارتخانه در راستای تحکیم خانواده، فرزنداوری و ارتقای جایگاه آنان نیز از برنامه هایی است که حوزه مشاوره امور زنان و خانواده مجدانه آن را در دستور کار دارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0