دوشنبه, 26 شهريور 1403
Slogan
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 18
  • کد خبر : ۳۱۷۶۴
برگزاری نشست كارگروه تخصصی طرح تحقیقی "معرفی الگوهای ارتقا یافته اجتماعی ـ اقتصادی صــنـدوق‌هـای اعتبـارات خرد زنان روســتایی و عشایری"

برگزاری نشست کارگروه تخصصی طرح تحقیقی "معرفی الگوهاي ارتقا یافته اجتماعی ـ اقتصادي صــنـدوق‌هـاي اعتبـارات خرد زنان روســتایی و عشایري"

 

نشستی با حضور استاد دانشگاه تهران، شعبانعلی فمی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، مریم طهماسبی و اعضای کارگروه تخصصی طرح تحقیقی "معرفی الگوهاي ارتقا یافته اجتماعی ـ اقتصادي با هدف توسـعه جوامع محلی از طریق آسیب شناسی و بررســی وضــعیت صــنـدوق‌هـاي اعتبـارات خرد زنان روســتایی و عشایري" روز شــنبه بیستم مردادماه در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

1_6385913814534635640.jpg

هدف از برگزاری این جلسه، ارائه گزارش عملکرد فاز اول اعضاي محترم تیم تحقیقی و برنامه ریزي و تقسیم کار جهت آغاز فاز بعدي طرح تحقیقی بود.

    در ابتدای جلسه، فمی استاد دانشگاه تهران ضمن ارائه خلاصه‌ای از اقدامات و فعالیت ‌های هر یک از اعضای کارگروه، اظهار داشت: اطلاعات جمع ‌آوری شده از استان ‌ها در رابطه با صندوق‌ های اعتبارات خرد مورد بررسی قرار گرفته و در مجموع اطلاعات بسیار خوبی را می‌ توان از آن استخراج کرد. اما اطلاعات بعضی از استان‌ ها ناقص است که باید کامل شوند.

همچنین در این جلسه نکاتی در رابطه با نحوه تکمیل پرسشنامه‌ ها، ویژگی‌ های مصاحبه ‌کننده و مصاحبه‌ شونده، نحوه توزیع پرسشنامه ‌ها، نحوه نمونه گیری و... توسط ایشان ارائه شد.

در ادامه مجری ملی طرح، در رابطه با پرسشنامه‌ هایی که جهت بررسی دقیق‌تر و جمع‌آوری اطلاعات میدانی از صندوق‌ها، تهیه شده بود؛ توضیحاتی را مبنی بر اینکه،

این پرسشنامهها بر اساس داده ‌ها و اطلاعاتی که لازم هست و باید جمع ‌آوری شود، به 4 دسته تقسیم شده ‌اند که قرار است هر دسته از پرسشنامه‌ ها توسط یک گروه خاص تکمیل شود. این چهار گروه شامل: اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد (از منظر بررسی وضعیت صندوق‌ها و نقاط ضعف و قوت و میزان رضایت از مدیریت صندوق‌ها)، مدیر عاملان صندوق‌ های اعتبارات خرد (از منظر بررسی وضعیت و دادهها و اطلاعات موجود در صندوق‌ها) و مدیر عامل صندوق‌ های شهرستانی و استانی(از منظر بررسی وضعیت و دادهها و اطلاعات موجود در صندوق‌ های عضو صندوق شهرستانی).

در پایان مصوباتی توسط طهماسبی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری برای هر یک از اعضای کارگروه مشخص شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0