هشتمین  دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی

 

امنیت غذایی در بخش کشاورزی.pdf

 

هشتمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان   " امنیت غذایی در بخش کشاورزی"به مدت 24 ساعت از 97/5/1 آغاز گردید . شایان ذکر است فرآیند اجرای دوره شامل نحوه و زمان ثبت نام ، دریافت محتوای آموزش و آزمون طی نامه شماره 2845/233 مورخه 97/04/17 دفتر ساماندهی مراکز جهادکشاورزی و شبکه ترویج کشاورزی به مدیریت های هماهنگی ترویج کشاورزی استان ها اعلام گردیده است. لذا ضروری است کلیه سربازان سازندگی اعزام های سال 96 و 95 بر اساس فرایند و دستورالعمل مندرج در نامه مذکور ، نسبت به دریافت محتوای آموزش و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام نمایند. ضمناً سربازان برای دریافت نام کاربری و رمز ورود و یا در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال از مراحل آموزش و آزمون می توانند با آقای مرادی کارشناس آموزش سربازان سازندگی این دفتر به شماره 02166595687 تماس حاصل فرمایند


هفتمین  دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان " مدیریت منابع آب در بخش کشاورزی "

 

مدیریت آب.pdf

 

هفتمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان " مدیریت منابع آب در بخش کشاورزی "به مدت 16 ساعت از 15 /2 /97 آغاز گردید . شایان ذکر است فرآیند اجرای دوره شامل نحوه و زمان ثبت نام ، دریافت محتوای آموزش و آزمون طی نامه شماره 233 /560 مورخه 03 /02 /97 دفتر ساماندهی مراکز جهادکشاورزی و شبکه ترویج کشاورزی به مدیریت های هماهنگی ترویج کشاورزی استان ها اعلام گردیده است. لذا ضروری است کلیه سربازان سازندگی اعزام های سال 96 و 95 بر اساس فرایند و دستورالعمل مندرج در نامه مذکور ، نسبت به دریافت محتوای آموزش و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام نمایند. لازم به ذکر است رمز ورود به سامانه آموزش برای سربازان سال 95 همان رمز های ورودی قبل می باشد . ضمناً سربازان اعزام سال 96 برای دریافت نام کاربری و رمز ورود و یا در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال از مراحل آموزش و آزمون می توانند با آقای مرادی کارشناس آموزش سربازان سازندگی این دفتر به شماره 02166595687 تماس حاصل فرمایند.

 


« ششمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی »

پدافند غیرعامل.pdf

ششمین دوره اموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان "پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی "به مدت 16 ساعت و در روز های شنبه و یکشنبه 9 و 10 دی ماه برگزار می شود، لذا مقتضی است کلیه سربازان سازندگی اعزام های سال 95 و اعزام اسفند 94 بر اساس فرایند و دستورالعمل مندرج در نامه شماره 233 /4542 مورخه 3 /7 /96 ، نسبت به دریافت محتوای آموزش و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام نمایند. لازم به ذکر است رمز ورود به سامانه آموزش برای سربازان همان رمز های ورودی است که در ازمون های قبل برای ورود به سیستم مورد استفاده قرار داده اند. ضمنا شرکت کنندگان در دوره اموزش در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال در استفاده از نام کاربری رمز ورود، مراحل اموزش و آزمون می توانند با آقای مرادی کارشناس آموزش سربازان سازندگی این دفتر به شماره 02166595687 تماس حاصل فرمایند. 


"پنجمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان مبانی رهیافتها و روشهای ترویجی "


مبانی رهیافتها و روشهای ترویجی (18 ساعت).pdf

 

با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، پنجمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان " مبانی رهیافتها و روشهای ترویجی" به مدت 18 ساعت و در روزهای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 آبان ماه برگزار می شود، لذا مقتضی است کلیه سربازان سازندگی اعزام های سال 95 و اعزام اسفند ماه سال 94 بر اساس فرآیند و دستورالعمل مندرج در نامه شماره 233 /4542 مورخه 3 /7 /96 ، نسبت به دریافت محتوای آموزش و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام نمایند. لازم به ذکر است رمز ورود به سامانه آموزش برای سربازان همان رمز های ورودی است که در آزمون دوره چهارم برای ورود به سیستم مورد استفاده قرار داده اند. ضمناً شرکت کنندگان در دوره آموزش در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سئوال در استفاده از نام کاربری، رمز ورود، مراحل آموزش و آزمون می توانند با آقای مرادی کارشناس آموزش سربازان سازندگی این دفتر به شماره 02166595687 تماس حاصل فرمایند. 


"چهارمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان بخش خصوصی و جایگاه آن در توسعه کشاورزی "

بخش خصوصی و جایگاه آن در توسعه کشاورزی.pdf


در راستاي تحقق اهداف طرح سربازان سازندگی و به منظور توانمند سازی و تقویت مهارت های ترویجی و فنی سربازان ، برنامه ریزی لازم برای اجرای دوره های آموزش مجازی به موازات سایر روشهای آموزشی به صورت متمرکز ( بصورت ملی ) برای سربازان سازندگی به عمل آمده است . در این رابطه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دفتر آموزش کارکنان در نظر است چهارمین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان " بخش خصوصی و جایگاه آن در توسعه کشاورزی " به مدت 18 ساعت از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دفتر آموزش کارکنان برگزار شود . 

مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا کلیه سربازان اعزام های سال 95 و همچنین اعزام اسفند سال 94 بر اساس فرآیند و دستورالعمل ذیل در دوره آموزشی فوق الذکر و آزمون مربوطه شرکت نمایند. بدیهی است به سربازان سازندگی که آزمون مجازی دوره را با موفقیت طی نمایند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد که باید در زمان انقضای خدمت و تسویه حساب ارائه نمایند . 

1. لازم است همه سربازان سازندگی اعزام های یادشده برای دریافت محتوای دوره به سایت دفتر آموزش کارکنان به آدرس www.stos.ir مراجعه و روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی (یادگیری و آزمون) کلیک نموده تا درگاه مذکور باز شود . 

2. برای ورود به درگاه برای کسانی که برای اولین مرتبه وارد سیستم می شوند لازم است نام کاربری ( کد ملی سرباز ) را وارد نموده و در قسمت مربوطه رمز ورود را تعریف نمایند. 

3. پس از ورود به صفحه اول سایت در سمت چپ ، روی اولین گزینه آن تحت عنوان منابع آموزشی کلیک نمایید تا عناوین محتوا های آموزش مجازی ظاهر شوند سپس برای دریافت منبع آموزشی مورد نظر(بخش خصوصی و جایگاه آن در توسعه کشاورزی) در پنجره مذکور روی آرشیو منابع آموزشی کلیک نمایید. از آنجایی که تعداد عناوین منابع آموزشی در چند صفحه ذخیره شده است به صفحه مربوطه مراجعه و محتوای یاد شده را پیدا و روی مربع سمت چپ مقابل آن کلیک نمایید. در این مرحله پنجره ای باز شده که عنوان دوره در بالای آن نوشته شده است سپس روی گزینه دریافت کلیک نموده و فایل PDF مربوطه را دانلود که قابل ذخیره شدن و پرینت می باشد . 

4. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یادشده محتوای مذکور را مطالعه کرده تا آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کسب نمایند . 

5. آزمون دوره در روزهای شنبه و یکشنبه (22 و 23 ) مهر 1396 از ساعت 8 صبح تا 23 شب فعال خواهد بود که در این روز سربازان وارد سایت www.stos.ir شده و از همان درگاه ، در سمت راست گزینه کلاس های من عنوان کلاس خود را یافته و روی آن کلیک نمایند و به سئوالات آزمون پاسخ دهند . 

6. در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان در آزمون مربوطه مردود شوند این امکان فراهم شده است که در همان تاریخ یاد شده تا قبل از خاتمه زمان آزمون یکبار دیگر در آزمون مربوطه شرکت نمایند . 

7. راهنمای سامانه یاد گیری الکترونیکی در سایت دفتر به آدرس www.shabaketarvij.areo.ir نیز قرار داده شده است . 

8. شرکت کنندگان در دوره در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در مراحل آموزش برای پاسخ با آقای مرادی کارشناس آموزش دفتر به شماره 66595687 021 تماس حاصل فرمایند.

ضمناً لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی مسئول آموزش ضمن خدمت مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان کار با سامانه یادگیری الکترونیکی به سربازان آموزش داده شود . 


سومین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان " مبانی آموزش بزرگسالان "

 

مبانی آموزش بزرگسالان.pdf
 

در راستاي تحقق اهداف طرح سربازان سازندگی و طبق دستورالعمل اجرایی طرح مذکور  و در راستای توانمند سازی و تقویت مهارت های ترویجی و فنی آنان به نحوی برنامه ریزی گردیده است که سربازان سازندگی  علاوه بر اجرای سایر روشهای آموزشی بصورت متمرکز و پکپارچه تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گیرند. در این رابطه بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با دفتر آموزش کارکنان در نظر است سومین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان" مبانی آموزش بزرگسالان  " به مدت 18 ساعت  از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دفتر برگزار شود . 

مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا سربازان اعزام ماه های دی و اسفند سال93 و سربازان اعزامی اردیبهشت، تیر و شهریور ماه سال 94 بر اساس فرآیند و دستورالعمل ذیل در دوره آموزشی فوق الذکر و آزمون مربوطه شرکت نمایند بدیهی است به سربازانی که آزمون مجازی دوره را با موفقیت طی نمایند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد که باید در زمان انقضای خدمت و تسویه حساب ارائه نمایند.

1. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یادشده برای دریافت محتوای دوره به سایت دفتر آموزش کارکنان به آدرس  www.stos.ir مراجعه و روی اولین درگاه به نام یادگیری الکترونیکی (یادگیری و آزمون) کلیک کرده تا درگاه مذکور باز شود. 

2. برای ورود به درگاه لازم است نام کاربری و رمز ورود را وارد نموده که در این رابطه نام کاربری کدملی سربازان و رمز ورود اعداد 123456 تعریف شده است. 

3. پس از ورود به صفحه اول سایت در سمت چپ ، روی اولین گزینه آن تحت عنوان منابع آموزشی کلیک کرده تا عناوین محتوای آموزش های مجازی نمایان گردد. برای دریافت منبع آموزشی مورد نظر (مبانی آموزش بزرگسالان) در پنجره مذکور روی آرشیو منابع آموزشی کلیک کرده و از آنجایی که تعداد عناوین منابع آموزشی در چند صفحه ذخیره شده است با ورود به صفحه مربوطه و یافتن محتوای یاد شده روی مربع سمت چپ مقابل آن کلیک کرده پنجره ای باز شده که عنوان دوره در بالای آن نوشته شده است سپس روی گزینه دریافت کلیک نموده و فایل PDF مربوطه دانلود که قابل ذخیره شدن و پرینت می باشد.

4. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یادشده محتوای مذکور را مطالعه کرده تا آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کسب نمایند.

5. آزمون دوره در روز شنبه و یک شنبه  مورخ 15 و 16 /8 /95 از ساعت 9 صبح تا 20شب خواهد بود که در این روز سربازان با ورود به سایت  www.stos.ir و کلیک روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی، با انتخاب گزینه کلاس های من در سمت راست عنوان کلاس خود را یافته و روی آن کلیک نموده و به سئوالات آزمون پاسخ دهند.
در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان در آزمون مربوطه مردود شوند این امکان فراهم شده است که در همان روز تا قبل از خاتمه زمان آزمون یکبار دیگر در آزمون مربوطه شرکت نمایند.
شرکت کنندگان در دوره در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در مراحل آموزش برای پاسخ با آقای مرادی کارشناس آموزش سربازان سازندگی دفتر به شماره  66940739 021 تماس حاصل فرمایند.


ضمناً لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی مسئول آموزش ضمن خدمت مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان کار با سامانه یادگیری الکترونیکی به سربازان آموزش داده شود. 


دوره آموزش مجازی « کشاورزی پایدار با تاکید بر زراعت ارگانیک» (ویژه سربازان سازندگی)

 

آموزش مجازی - زراعت ارگانیک.pdf

 

در راستاي تحقق اهداف طرح سربازان سازندگی و طبق دستورالعمل اجرایی طرح مذکور و در راستای توانمند سازی و تقویت مهارت های ترویجی و فنی آنان به نحوی برنامه ریزی گردیده است که سربازان سازندگی علاوه بر اجرای سایر روشهای آموزشی بصورت متمرکز و پکپارچه تحت پوشش آموزش های مجازی نیز قرار گیرند . در این رابطه بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با دفتر آموزش کارکنان در نظر است دومین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان کشاورزی پایدار با تاکید بر زراعت ارگانیک به مدت 24 ساعت از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دفتر آموزش کارکنان برگزار شود . 
مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا کلیه سربازان اعزام ماه های آبان ، دی و اسفند 93 و همچنین اعزام اردیبهشت و شهریور 94 بر اساس فرآیند و دستورالعمل ذیل در دوره آموزشی فوق الذکر و آزمون مربوطه شرکت نمایند. بدیهی است به سربازان سازندگی که آزمون مجازی دوره را با موفقیت طی نمایند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد که باید در زمان انقضای خدمت و تسویه حساب ارائه نمایند. 
1. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یاد شده برای دریافت محتوای دوره به سایت دفتر آموزش کارکنان به آدرسwww.stos.ir مراجعه و روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی (یادگیری و آزمون) کلیک کرده تا درگاه مذکور باز شود. 
2. برای ورود به درگاه لازم است نام کاربری و رمز ورود را وارد نموده که در این رابطه نام کاربری کدملی سربازان و رمز ورود اعداد 123456 تعریف شده است . 
3. پس از ورود به صفحه اول سایت در سمت چپ، روی اولین گزینه آن تحت عنوان منابع آموزشی کلیک نمایید تا عناوین محتوای آموزش های مجازی ظاهر شوند سپس برای دریافت منبع آموزشی مورد نظر (کشاورزی پایدار با تاکید بر زراعت ارگانیک) در پنجره مذکور روی آرشیو منابع آموزشی کلیک کرده تا کلیه عناوین منابع آموزشی ظاهر گردد. از آنجایی که تعداد عناوین منابع آموزشی در چند صفحه ذخیره شده است به صفحه مربوطه مراجعه و محتوای یاد شده را با شناسه 1039 پیدا و روی مربع سمت چپ مقابل آن کلیک نمایید. در این مرحله پنجره ای باز شده که عنوان دوره در بالای آن نوشته شده است سپس روی گزینه دریافت کلیک نموده و فایل PDF مربوطه را دانلود که قابل ذخیره شدن و پرینت می باشد. 
4. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یاد شده محتوای مذکور را مطالعه کرده تا آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کسب نمایند. 
5. آزمون دوره در روز یکشنبه و دوشنبه مورخ 10 و 11 /5 /95 از ساعت 9 صبح تا 20 شب خواهد بود که در این روز سربازان یاد شده مجدداً وارد سایت www.stos.ir شده و با کلیک روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی پس از بازشدن سامانه مذکور در سمت راست گزینه کلاس های من عنوان کلاس خود را یافته و روی آن کلیک نمایند و به سئوالات آزمون پاسخ دهند. 
6. در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان در آزمون مربوطه مردود شوند این امکان فراهم شده است که در همان روز های یاد شده تا قبل از خاتمه زمان آزمون یک بار دیگر در آزمون مربوطه شرکت نمایند. 
7. راهنمای سامانه یادگیری الکترونیکی در سایت دفتر به آدرس shabaketarvij.areeo.ac.ir نیز قرار داده شده است. 
8. شرکت کنندگان در دوره در صورت وجود هرگونه سئوال و یا ابهام در مراحل آموزش برای پاسخ با آقای مرادی کارشناس امور آموزش سربازان سازندگی دفتر به شماره 66940739 021 تماس حاصل فرمایند.
ضمناً لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی مسئول آموزش ضمن خدمت مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان،  کار با سامانه یادگیری الکترونیکی به سربازان آموزش داده شود. 


دوره آموزشی نیازسنجی آموزشی در ترویج کشاورزی (ویژه سربازان سازندگی)

 

نیاز سنجی آموزشی در ترویج کشاورزی.pdf


در راستاي تحقق اهداف طرح سربازان سازندگی و طبق دستورالعمل اجرایی طرح مذکور و در راستای توانمند سازی و تقویت مهارت های ترویجی و فنی آنان به نحوی برنامه ریزی گردیده است که سربازان سازندگی علاوه بر اجرای سایر روشهای اموزشی بصورت متمرکز و پکپارچه تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گیرند .در این رابطه بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با دفتر آموزش کارکنان در نظر است اولین دوره آموزش مجازی سربازان سازندگی با عنوان نیازسنجی آموزشی در ترویج کشاورزی به مدت 24 ساعت از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دفتر آموزش کارکنان برگزار شود . 
مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا کلیه سربازان اعزام ماه های تیر ، شهریور ، آبان و دی ماه 93 بر اساس فرآیند و دستورالعمل ذیل در دوره آموزشی فوق الذکر و آزمون مربوطه شرکت نمایند بدیهی است به سربازان سازندگی که آزمون مجازی دوره را با موفقیت طی نمایند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد که باید در زمان انقضای خدمت و تسویه حساب ارائه نمایند. 
1. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یادشده برای دریافت محتوای دوره به سایت دفتر آموزش کارکنان به آدرس www.stos.ir رفته و روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی (یادگیری و آزمون) کلیک کرده تا درگاه مذکور باز شود . 
2. برای ورود به درگاه لازم است نام کاربری و رمز ورود را وارد نموده که در این رابطه نام کاربری کدملی سربازان و رمز ورود اعداد 123456 تعریف شده است . 
3. پس از ورود به صفحه اول سایت در سمت چپ ، روی اولین گزینه آن تحت عنوان منابع آموزشی کلیک کرده که عناوین محتوا های آموزش های مجازی ظاهر می شوند که برای دریافت منبع آموزشی مورد نظر(نیازسنجی آموزشی در ترویج کشاورزی) در پنجره مذکور روی آرشیو منابع آموزشی کلیک کرده و کلیه عناوین منابع آموزشی ظاهر شده و از آنجایی که تعداد عناوین منابع آموزشی در چند صفحه ذخیره شده است به صفحه 8 یا 9 رفته و محتوای یاد شده را با شناسه 1040 پیدا نموده و روی مربع سمت چپ مقابل آن کلیک کرده پنجره ای باز شده که عنوان دوره در بالای آن نوشته شده است سپس روی گزینه دریافت کلیک نموده و فایل PDF مربوطه دانلود که قابل ذخیره شدن و پرینت می باشد . 
4. لازم است کلیه سربازان سازندگی اعزام های یادشده (سال 93) محتوای مذکور را مطالعه کرده تا آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کسب نمایند . 
5. آزمون دوره در روز یکشنبه مورخ 18/11/94 از ساعت 9 صبح تا 20 شب خواهد بود که در این روز سربازان یاد شده مجدداً وارد سایت www.stos.ir شده و روی اولین درگاه سمت چپ به نام یادگیری الکترونیکی رفته و پس از بازشدن سامانه مذکور در سمت راست گزینه کلاس های من عنوان کلاس خود را یافته و روی آن کلیک کرده و سئوالات آزمون را پاسخ نمایند . 
6. در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان در آزمون مربوطه مردود شوند این امکان فراهم شده است که در همان روز تا قبل از خاتمه زمان آزمون یکبار دیگر در آزمون مربوطه شرکت نمایند . 
7. راهنمای سامانه یاد گیری الکترونیکی در سایت دفتر به آدرسshabaketarvij.areeo.ac.ir نیز قرار داده شده است . 
8. شرکت کنندگان در دوره در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در مراحل آموزش برای پاسخ با آقای مرادی کارشناس اموزش سربازان سازندگی دفتر به شماره 66430462 021 و 66940739 021 تماس حاصل فرمایند.
ضمناً لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی مسئول آموزش ضمن خدمت مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان کار با سامانه یادگیری الکترونیکی به سربازان آموزش داده شود . 




    6.1.10.0
    گروه دورانV6.1.10.0