جمعه, 30 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۰:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ 
  • کد خبر : ۳۱۷۸۶
هماهنگی تهیه QR كد پرسنل موسسه و مراكز تابعه و نصب آن

هماهنگی تهیه QR کد پرسنل موسسه و مراکز تابعه و نصب آن

با آغاز به‌کار سامانه سنجش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دولت، پاداش و ارتقای کارکنان دولت به نظرات مردم متصل شد. مردم از این پس می‌توانند نظرات خود را در سامانه سنجش رضایت از کارکنان دولت ثبت کنند.

qr code00.jpg

بر این اساس، رزیتا مهرورزان مدیر امور اداری و پشتیبانی در خصوص تشریح فعالیتهای آماده‌سازی  QR کد «اسکن کد دو بعدی» کارکنان موسسه  و مراکز تابعه، اظهار کرد: باهدف دسترسی فوری به اطلاعات و سنجش رضایت مراجعه‌کنندگان از عملکرد کارمندان، بارگذاری اطلاعات پرسنل در سامانه رضایت‌سنجی، تهیه و نصب QR کد پرسنل انجام شد. وی در ادامه ابراز کرد: در این طرح هریک از کارکنان موسسهQR کد منحصر به فردی خواهند داشت که در محل مناسب  و قابل روئیت مراجعان نصب خواهد شد.

مدیر امور اداری و پشتیبانی تصریح کرد: با اجرای این طرح، پیشنهادها، تمجیدها و انتقادها از نحوه خدمت‌رسانی قابل ثبت و پیگیری می‌باشد و مراجعه‌کنندگان می‌توانند نکات و موضوعات را انعکاس دهند. وی افزود: رئیس اداره دبیرخانه و بایگانی مسئولیت تکثیرQR    کدها را برعهده داشت.

گفتنی است، مردم برای ثبت نظرات خود در سامانه "سنجش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دولت" می‌توانند با اسکن کد دو بعدی اختصاصی در محل استقرار کارمندان و یا با گرفتن کد دستوری اختصاصی برای هر یک از کارکنان دولت، نظر خود را در خصوص نحوه ارائه خدمت کارمندان ثبت کنند.

qr code.jpg

qr code 01.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0