اداره دبیرخانه
- نظارت بر دریافت مکاتبات، بخشنامهها، دستورالعملها و... از طریق نمابر، ECE و سامانههای وزارتخانه، سازمانها، و سایر دستگاههای اجرایی، ثبت و ارجاع به واحدهای مربوطه.
- بررسی و ارسال نامهها، بخشنامهها، دستورالعملها و ... از طریق نمابر، ECE و شرکت پُست به وزارتخانه، سازمانها، دانشگاهها و موسسات و مراکز آموزشی و ترویجی.
- بروزرسانی و ثبت مشخصات، تفکیک، طبقهبندی،کدگذاری و بایگانی اوراق و اسناد به صورت فیزیکی و الکترونیکی
- پیگیری انجام امور دریافت و ارسال کلیه مکاتبات و مرسولات از طریق شرکت پُست با استفاده از کد رهگیری.
- همکاری و مشارکت برای پیگیری مکاتبات با وزارتخانه، سازمانها، دانشگاهها، موسسات و مراکز آموزشی و ترویجی.
- بررسی و ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای دبیرخانه اعم از گزارشگیری، انتقال اطلاعات و دادهها و برآورد اعتبار و بودجه مورد نیاز برای انجام بهینه امور
- نظارت و پیگیری در انجام امور تایپ، تکثیر و ارسال اسناد و مدارک.
- سایر انجام امور محوله