شرح وظایف اداره پشتیبانی و خدمات
- تعیین برنامهها و خطمشی، هدایت و نظارت به منظور حسن اجرای فعالیتهای پشتیبانی و خدماتی
- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات
- تقسیم کار و تعیین وظائف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- برنامهریزی و هدایت و نظارت بر انجام بهینه فعالیتهای رفاهی، ورزشی و سلامت کارکنان
- هماهنگی و نظارت بر انجام اقدامات لازم به منظور تأمین خدمات از طریق انعقاد قرارداد با شرکتها از قبیل نظافت و آبدارخانه، امور نقلیه، چاپ و تکتیر و سیستمهای نرمافزاری و ...
- هدایت و نظارت بر انجام پرداختهای جاری از محل تنخواه در اختیار توسط عامل مالی موسسه .
- هدایت و نظارت بر امور نقلیه و قراردادهای مربوطه
- مشارکت در برگزاری جشنواره ها، کنگرهها، سمینارها، و جلسات مختلف و تهیه گزارشهای حسب ضرورت
- نظارت برتهیه و تنظیم و نگهداری دفاتر کالا و اسناد خرید و انبارداری و انبارگردانی
- برنامهریزی و پیگیری نصب و راهاندازی سیستم نرمافزاری انبار و صدور حواله و برگ خروج کالا از انبار
- بررسی و پیشنهاد و بازنگری در تدوین قراردادهای شرکت خدماتی، خودروهای بخش خصوصی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری
- پیگیری کنترل و نظارت بر تنظیم امور اجرایی و هماهنگی با واحدهای مختلف در انجام امور تدارکات و خدمات
- همکاری در ساماندهی و جانمایی و زیباسازی فضای سبز، فضاهای عمومی و اداری ساختمان
- مشارکت در برگزاری جشنوارهها، همایشها،کنگرهها، سمینارها، و جلسات مرتبط با فعالیتهای موسسه و تهیه گزارش حسب ضرورت