شرح وظایف اداره پشتیبانی و خدمات

- تعیین  برنامه‌ها و خط­‌مشی، هدایت و نظارت به منظور حسن اجرای فعالیت­‌های پشتیبانی و خدماتی

- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان­‌ها، اموال و تأسیسات

- تقسیم کار و تعیین وظائف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

- برنامه­‌ریزی و هدایت و نظارت بر انجام بهینه فعالیت­‌های رفاهی، ورزشی و سلامت کارکنان

- هماهنگی و نظارت بر انجام اقدامات لازم به منظور تأمین خدمات از طریق انعقاد قرارداد با شرکت­‌ها از قبیل نظافت و آبدارخانه، امور نقلیه، چاپ و تکتیر و سیستم­‌های نرم‌­افزاری و ...

- هدایت و نظارت بر انجام پرداخت­‌های جاری از محل تنخواه در اختیار توسط عامل مالی موسسه .

- هدایت و نظارت بر امور نقلیه و قراردادهای مربوطه

- مشارکت در برگزاری جشنواره ها، کنگره‌ها، سمینارها، و جلسات مختلف و تهیه گزارش­‌های حسب ضرورت

- نظارت برتهیه و تنظیم و نگهداری دفاتر کالا و اسناد خرید و انبارداری و انبارگردانی

- برنامه‌­ریزی و پیگیری نصب و راه‌اندازی سیستم نرم­‌افزاری انبار و صدور حواله و برگ خروج کالا از انبار

- بررسی و پیشنهاد و بازنگری در تدوین قراردادهای شرکت خدماتی، خودروهای بخش خصوصی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری

- پیگیری کنترل و نظارت بر تنظیم امور اجرایی و هماهنگی با واحدهای مختلف در انجام امور تدارکات و خدمات

- همکاری در ساماندهی و جانمایی و زیباسازی فضای سبز، فضاهای عمومی و اداری ساختمان

- مشارکت در برگزاری جشنواره‌ها، همایش­‌ها،کنگره‌ها، سمینارها، و جلسات مرتبط با فعالیت‌های موسسه و تهیه گزارش حسب ضرورت


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0