شرح وظایف اداره برنامه­‌ریزی و توسعه منابع انسانی

- بررسی وضعیت نیروی انسانی موسسه از طریق تهیه طرح­‌ها و آیین‌­نامه­‌ها و دستورالعمل‌­های پیشنهادی مورد نیاز

-  برنامه­‌ریزی و انجام خط‌­مشی­‌های تعیین شده در امور کارگزینی و صدور احکام طبق ضوابط و آئین‌­نامه­‌های مربوطه

- تهیه و تنظیم، ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان در سامانه های نرم‌­افزاری اداری

-   تهیه گزارش­‌های آماری نیروی انسانی واحدهای سازمانی موسسه برای ارائه به سازمان­‌های ذیربط 

-  تهیه و تنظیم گزارش عملکرد و حضور و غیاب کارکنان

- تهیه و تنظیم و نگهداری کلیه پرونده­‌های کارکنان و سایر مدارک و اسناد مربوطه

- تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی براساس قوانین و مقررات مربوطه  با هماهنگی واحد مرتبط در سازمان متبوع.

- نیازسنجی دوره‌­های آموزشی براساس رسته و شغل همکاران موسسه به منظور توسعه و توانمندی شغلی

- اجرای مصوبات کمیته‌­های انتصابات و نقل و انتقالات و .... و مکاتبات مربوطه با سازمان برای طرح در هیات اجرایی و اعلام نظر نهایی

- بررسی مانده مرخصی همکاران و اعلام سالانه به ذینعفان

- بررسی سوابق پرداخت بیمه همکاران به منظور محاسبه سنوات شغلی مفید برای بازنشستگی و تنظیم گزارش سالیانه برای افراد واجد شرایط بازنشستگی

- تنظیم و تکمیل پرونده بازنشستگی افراد واجد شرایط و مکاتبه با سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به منظور برقراری به موقع حقوق بازنشستگی

- محاسبه و برآورد پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته شامل پاداش سنوات خدمت و مانده مرخصی، تنظیم درخواست وجه مربوطه و پیگیری پرداخت وجه

- پیگیری برقراری حقوق کارکنان و شاغلین

- پیگیری تغییر صندوق بازنشستگی کارمندان و اعضای هیات علمی

- برنامه‌­ریزی و پیگیری امور بیمه و خدمات پزشکی

- کنترل و نظارت بر حسن انجام مفاد قراردادهای بیمه و امور خدمات درمانی

- بررسی و هماهنگی امور بیمه در زمینه­‌های مختلف (عمر و سرمایه­‌گذاری – بیمه­‌نامه‌­های شخص ثالت و بدنه خودرو شخصی و ...) برای بهره‌­مندی همکاران

- انجام اقدامات لازم به منظور سرانه‌های رفاهی کارکنان موسسه شامل سهمیه‌های امکانات اقامتی  برای سفرهای زیارتی، تفریحی و کمک‌های غیرنقدی و... توزیع آن بر اساس ضوابط و مقررات

- پیگیری امور مربوط به تعاونی مسکن وزارت متبوع

- انجام سایر امور محوله


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0