شرح وظایف اداره برنامهریزی و توسعه منابع انسانی
- بررسی وضعیت نیروی انسانی موسسه از طریق تهیه طرحها و آییننامهها و دستورالعملهای پیشنهادی مورد نیاز
- برنامهریزی و انجام خطمشیهای تعیین شده در امور کارگزینی و صدور احکام طبق ضوابط و آئیننامههای مربوطه
- تهیه و تنظیم، ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان در سامانه های نرمافزاری اداری
- تهیه گزارشهای آماری نیروی انسانی واحدهای سازمانی موسسه برای ارائه به سازمانهای ذیربط
- تهیه و تنظیم گزارش عملکرد و حضور و غیاب کارکنان
- تهیه و تنظیم و نگهداری کلیه پروندههای کارکنان و سایر مدارک و اسناد مربوطه
- تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی براساس قوانین و مقررات مربوطه با هماهنگی واحد مرتبط در سازمان متبوع.
- نیازسنجی دورههای آموزشی براساس رسته و شغل همکاران موسسه به منظور توسعه و توانمندی شغلی
- اجرای مصوبات کمیتههای انتصابات و نقل و انتقالات و .... و مکاتبات مربوطه با سازمان برای طرح در هیات اجرایی و اعلام نظر نهایی
- بررسی مانده مرخصی همکاران و اعلام سالانه به ذینعفان
- بررسی سوابق پرداخت بیمه همکاران به منظور محاسبه سنوات شغلی مفید برای بازنشستگی و تنظیم گزارش سالیانه برای افراد واجد شرایط بازنشستگی
- تنظیم و تکمیل پرونده بازنشستگی افراد واجد شرایط و مکاتبه با سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به منظور برقراری به موقع حقوق بازنشستگی
- محاسبه و برآورد پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته شامل پاداش سنوات خدمت و مانده مرخصی، تنظیم درخواست وجه مربوطه و پیگیری پرداخت وجه
- پیگیری برقراری حقوق کارکنان و شاغلین
- پیگیری تغییر صندوق بازنشستگی کارمندان و اعضای هیات علمی
- برنامهریزی و پیگیری امور بیمه و خدمات پزشکی
- کنترل و نظارت بر حسن انجام مفاد قراردادهای بیمه و امور خدمات درمانی
- بررسی و هماهنگی امور بیمه در زمینههای مختلف (عمر و سرمایهگذاری – بیمهنامههای شخص ثالت و بدنه خودرو شخصی و ...) برای بهرهمندی همکاران
- انجام اقدامات لازم به منظور سرانههای رفاهی کارکنان موسسه شامل سهمیههای امکانات اقامتی برای سفرهای زیارتی، تفریحی و کمکهای غیرنقدی و... توزیع آن بر اساس ضوابط و مقررات
- پیگیری امور مربوط به تعاونی مسکن وزارت متبوع
- انجام سایر امور محوله