شرح وظایف معاونت اداری و مالی

-  مشارکت با سایر معاونتها برای تهیه و تدوین سیاست ها، خط مشی ها، طرح ها و برنامه های راهبردی

- تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت

- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات، آیین نامه های ابلاغی از سوی رییس موسسه به واحدهای ذیربط

- نظارت بر تهیه و تدوین دستور العمل‌های لازم در امور اداری و مالی

- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین، ضوابط، مقررات، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی و اداری

- ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و مراکز تابعه

- ارایه گزارش تفصیلی و توجیهی به رییس موسسه و سایر مراجع ذیربط

- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی پست‌های مدیریتی در حوزه معاونت و ارایه نظرات مشورتی در خصوص مسائل محرمانه، اداری و مالی به رییس موسسه

- برنامه‌ريزي، هدايت و راهبري امور مالي و اداری موسسه براساس قوانين، مقررات و دستورالعمل‌هاي مربوط

- هدایت و راهبری در ساماندهی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس برنامه، تشکیلات و بودجه مصوب

- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی و انگیزشی کارکنان

- برنامه‌ریزی برای فراهم نمودن زمینه نوسازی و تحول اداری مطلوب

- برنامه‌ریزی برای ارتقای روش انجام کار

- انجام سایر امور محوله


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0