شرح وظایف معاونت اداری و مالی
- مشارکت با سایر معاونتها برای تهیه و تدوین سیاست ها، خط مشی ها، طرح ها و برنامه های راهبردی
- تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت
- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات، آیین نامه های ابلاغی از سوی رییس موسسه به واحدهای ذیربط
- نظارت بر تهیه و تدوین دستور العملهای لازم در امور اداری و مالی
- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین، ضوابط، مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای مالی و اداری
- ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و مراکز تابعه
- ارایه گزارش تفصیلی و توجیهی به رییس موسسه و سایر مراجع ذیربط
- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی پستهای مدیریتی در حوزه معاونت و ارایه نظرات مشورتی در خصوص مسائل محرمانه، اداری و مالی به رییس موسسه
- برنامهريزي، هدايت و راهبري امور مالي و اداری موسسه براساس قوانين، مقررات و دستورالعملهاي مربوط
- هدایت و راهبری در ساماندهی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس برنامه، تشکیلات و بودجه مصوب
- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی و انگیزشی کارکنان
- برنامهریزی برای فراهم نمودن زمینه نوسازی و تحول اداری مطلوب
- برنامهریزی برای ارتقای روش انجام کار
- انجام سایر امور محوله