• EN
تست

منو

    منابع و مقالات علمی

    پادکست و اهمیت آن برای بازاریابان

    امروزه استفاده از پادکست تبدیل به یکی از روندهای داغ شده است. پادکست یکی از روشهای خوب برای معرفي کالا و رساندن مفهوم بازاریابی برای اکثر بازاریابان اینترنتی است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین روشهای استفاده از آن را فرا بگیرید، مزایای بسیار زیادی در استفاده از آن نصیبتان می شود.

    برگرفته از سايت : http://www.farshidramezani.com

        چکیده

        برخلاف روند رو به افزایش بیکاری در بین دانش آموختگان کشاورزی و اهمیت کار در روستا به عنوان یکی از مهم ترین سیاست ها در برنامه های آموزش عالی کشاورزی، شمار زیادی از دانش آموختگان کشاورزی گرایش چندانی به کار در روستا ندارند. با توجه به اهمیت مساله، هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عامل های فردی و زمینه ای بر گرایش دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا می باشد

          استارت آپ چیست؟

           حسین  خلیلی صفا

          نویسنده: حسین خلیلی صفاذخیره

          دوشنبه, ۲ فروردین ۹۵ ساعت ۱۰:۲۰

          استارت آپ چیست؟

             

          استارت آپ، واژه‌ای که در سال‌های اخیر زیاد در مورد آن خوانده و شنیده‌ایم. حتی این موضوع وارد کشورمان نیز شده و بعضا شاهد برگزاری گردهمایی‌های تحت عنوان استارت آپ ویکند در شهرهای مختلف کشورستیم. اما به واقع تعریف استارت آپ چیست؟ با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این تعریف داشته باشیم  تبلیغات فروشگاه اینترنتی دیجی کالانمایندگی های ایران استارت آپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در توصیف کمپانی‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می‌کنند. به طور قطع منشا این واژه در سن فرانسیسکو و دره‌ی سیلیکون نهفته است. اما استارت آپ چیست و به چه کمپانی‌هایی استارت آپ اطلاق می‌شود.


                      ورود به سيستم
                      نام کاربري:
                      کلمه عبور:
                      ورود به سيستم
                      ثبت نام
                      کد عبور خود را فراموش کرده ام

                      اخبار مرکز
                      دسته بندي اخبار 
                           
                       
                      کد خبر : ۲۱۸۵۶  |  تاريخ وقوع :
                       ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ 
                      ۱۶:۲۳:۵۸  | 
                      تعداد بازدید : ۲۷  |  منبع خبر : مرکز کارآفرینی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
                       
                           
                           
                       
                      برای نخستین‌بار در گزارش رسمی یونیدو منعکس کردید: معرفی استارتاپ‌های بخش‌كشاورزی ایران 
                      کد خبر : ۲۱۸۵۴  |  تاريخ وقوع :
                       ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ 
                      ۱۵:۱:۵۰  | 
                      تعداد بازدید : ۱۹  |  منبع خبر : روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی  |  نمايش پیوند خبر
                      به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقل از ایانا، ...
                       
                           

                      اخبار کارآفرینی،اشتغال و کسب وکار
                      دسته بندي اخبار 

                      اخبار فن آوری
                      دسته بندي اخبار 


                      سخنی از بزرگان


                      آمار بازدیدکنندگان

                      5.6.5.0
                      گروه دورانV5.6.5.0