شرح وظایف حوزه ریاست

الف. برنامه ریزی و هماهنگی ماموریتهای اداری پیگیری نتایج حاصل از ماموریت.

ب. برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی لازم بین معاونتها و واحد های مرکز .

ج. هماهنگی تشکیل جلسات اعضای شورای هماهنگی .

د. برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای شرکت ریاست مرکز در جلسات ، سمینارها و همایشهای درون سازمانی و برون سازمانی

ه. فراهم آوردن زمینه های لازم جهت حسن ارتباط متقابل مردم ، کارکنان و مدیران.

و. تشخیص و ارجاع مکاتبات واصله به تمام واحد های سازمانی بر اساس زیر نویس رئیس مرکز و پیگیری اقدامات اجرایی انجام شده .

ز. پیگیری و اجرای سایر وظایف ارجاعی از جانب رئیس مرکز.



آمار کلی
آمار کل بازدید 139940
پربیننده ترین روز 1400/05/19
آمار پر بيننده ترين روز 899
بازديد امروز 8
بازديد ديروز 23

6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0