يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۰۸:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ 
  • کد خبر : ۳۱۶۴۰
پایان جلسه مولد سازی با بازدید حسین زارع مشاور اقتصادی و مولد سازی رئیس موسسه آموزش و ترویج از سایت پرورش مرغ تخمگذار مركز آموزش رسول اكرم (ص) دامغان

پایان جلسه مولد سازی با بازدید حسین زارع مشاور اقتصادی و مولد سازی رئیس موسسه آموزش و ترویج از سایت پرورش مرغ تخمگذار مرکز آموزش رسول اکرم (ص) دامغان

 به گزارش روابط عمومی مرکز ، در روز پایانی جلسه‌ مولدسازی ، حسین زارع از سایت پرورش مرغ تخمگذار مرکز بازديد کردند. در این بازديد که رئیس مرکز دامغان به ارائه گزارش پرداخت ، وضعیت کلی سالن پرورش مرغ تخمگذار را تشریح کرد.

علی رشیدی همچنین اشاره‌ کرد به منظور تکمیل زنجیره علوم دامی و پرورش واحدهای دامی ، پس از راه اندازی سالن پرورش بلدرچين تخمگذار، به سراغ سایت پرورش مرغ تخمگذار رفتيم و در حال انجام‌ مراحل اوليه و مکانیزمهای اداری طبق ضوابط و مقررات مربوط هستیم و بزودی تکميل و راه اندازی خواهد شد.
 زارع نیز ضمن ارائه طريق و همچنین راه کارهای مربوطه‌ برای مولدسازی سالن مذکور از روند کارها و پیشرفت اقدامات مولدسازی و درآمدزایی مرکز و اتحاد و انسجام امورات در زمینه های مختلف  تقدیر و تشکر کرد .

رشیدی نیز در پايان از حضور موثر و اقدامات ایشان در سه روز کاری تقدير و تشکر کرد و افزود؛ تمام تلاشمان را در خصوص افزايش تولیدات کشاورزی و دامپروری به کار گرفتیم تا بتوانیم به حد توانمان در تحقق سند دانش بنیان امنیت غذایی در کشور اثرگذار باشیم . 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0