• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ 
برگزاری جلسه تدوین استانداردهای آموزش مهارتی ویژه ماشین‌‌های كشاورزی

جلسه تدوین استانداردهای آموزش مهارتی ویژه ماشین‌‌های کشاورزی در دفتر آموزش بهره برداران در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در این جلسه نساجی زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ونقش ماشین‌های کشاورزی در افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی، ارتقای مهارت کاربران، این ماشین‌ها بایستی مدنظر قرار گیرد.

مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی گفت: در همین راستا به منظور ارتقای مهارت کاربران لازم است تا استانداردهای مورد نیاز برای ارزشیابی شایستگی شغلی، مراکز آزمون و محتوای آموزشی تهیه و تدوین گردد.

وی در ادامه با اشاره به قانون نظام جامع آموزش وتربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی گفت: یکی از برنامه‌های این دفتر برای ارتقای آموزش‌های مهارتی، سنجش صلاحیت فراگیران می‌باشد که می توان نیازهای آموزشی هریک از فراگیران را شناسایی و آموزش‌های لازم و هدفمند را به فراگیران ارائه نمود.

گفتنی است این جلسه با حضور نساجی، مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی، شریفی نسب از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی، دانشمند وزیری از مرکز تحقیقات وآموزش جهاد کشاورزی اصفهان، یگانه از مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه، صداقت حسینی از مرکز آموزش امام خمینی البرز و ناصری‌نژاد از مرکز توسعه مکانیزاسیون وصنایع کشاورزی برگزار شد و در ادامه جلسه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات اصلاحی در ارتباط با بهبود برنامه را ارائه نمودند.

جلسه تدوین محتوی آموزش رانندگی1.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0