جمعه, 22 خرداد 1405
Slogan
  • ساعت : ۰۷:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۷/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 178
  • کد خبر : ۳۵۳۰۰
با حضور مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان ؛
برگزاری جلسه كمیته رسانه در راستای گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی
دومین نشست کمیته رسانه در راستای نهمین همایش ملی گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری با هدف نهایی شدن برنامه‌های رسانه‌ای همایش، با حضور مدیران و کارشناسان دفتر زنان و دفتر رسانه برگزار شد. همچنین محورهای اصلی این نشست شامل تولید کلیپ‌های موضوعی، مستند سازی و معرفی زنان و زنجیره‌های تولید بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛در این نشست محورهای اصلی کمیته رسانه شامل تولید و پخش کلیپ‌های موضوعی، آنونس‌های معرفی، فتوکلیپ زنان نمونه، مستند‌سازی مصاحبه با زنان روستایی و عشایری و تاریخچه زنجیره ارزش و نقش زنان در توسعه پایدار روستا به ‌عنوان محورهای اصلی کمیته رسانه مورد تأکید قرار گرفت.

شایان ذکر است؛نهمین همایش ملی گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری، با هدف برجسته سازی نقش زنان در کشاورزی و توسعه روستایی 22 مهرماه 1404 در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این جلسه با هدف بررسی و نهایی‌سازی برنامه‌های رسانه‌ای همایش با حضور «علی‌میرزایی»، مدیر کل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی؛ مریم طهماسبی، مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری،معاونان وکارشناسان دردفتر شبکه دانش ورسانه‌های ترویجی برگزار شد.


 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0