سه‌شنبه, 2 ارديبهشت 1404
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 392
  • کد خبر : ۳۱۶۵۰
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
برگزاری  نشست هم‌اندیشی روابط عمومی با نمایندگان موسسه و مراكز وابسته
نشست هم‌اندیشی اطلاع‌رسانی وروابط عمومی، ویژه نمایندگان معاونت‌ها، دفاتر، مدیریت‌ها ومراکز وابسته موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در سالن پیام موسسه آموزش و ترویج به صورت حضوری و و برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛در این نشست علی‌رضا سیداسحاقی مشاور معاون آموزش و ترویج وسرپرست روابط عمومی با اشاره به سامان‌دهی انجام شده گفت: بعد از این روابط عمومی درحوزه‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی،تبلیغات و انتشارات،روابط الکترونیک و هوش مصنوعی،پژوهش و افکارسنجی فعالیت می کند.

مشاور معاون آموزش و ترویج در این جلسه با اشاره به وظایف همکاران روابط عمومی،  این واحد را معرفی کرد و گفت: نرگس ملک زاده ارتباطات، رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ، زهرا مخبریان پورتال و زیرپورتال های معاونت و استان های کشور، تحلیل خبر، پویش های ملی واستانی ، سینا مقدمی تولیدات دیداری و شنیداری با ماهیت خبری و اطلاع رسانی (کلیپ، موشن، انیمیشن، مستند(،IT و ICT، هوش مصنوعی ؛ شبنم قبادی مقدم نشریات ادواری با ماهیت خبری واطلاع رسانی،خبرنامه،ماهانه،ویژه نامه،گزارش عملکرد و افکارسنجی؛ سبا سادات پوربقایی تولیدات رسانه های مکتوب با ماهیت خبری و اطلاع رسانی رسانی ،ویژه نامه آموزش و ترویج به روایت تصویر، طرح وگرافیک و حدیثه ایزدی اخبار ستادی و استانی، تولید محتوا برای نشر در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی داخلی، نمایشگاه ها، همایش ها و مراسم و رویدادهای آموزشی و ترویجی می باشد.

وی تاکید کرد: خبرنامه ماهانه از فعالیت‌های حوزه آموزش و ترویج منتشر خواهد شد و هر معاونت / دفتر / مدیریت / مرکز تابعه در این خبرنامه یک صفحه برای درج اطلاعات و اخبار عملکردی خود دراختیار دارد. همچنین برای  به‌روز‌رسانی زیر پورتال هر مجموعه توسط مسئولین همکاری لازم انجام شود.

اسحاقی گفت: جهت انعکاس فعالیت‌ها در قالب مستندهای تصویری و کلیپ‌های کوتاه، استفاده از انیمیشن و موشن اقدامات مشترک صورت پذیرد و اطلاعات خبرنامه تا 25 هر ماه طبق دستورالعملی که از طرف روابط عمومی ارسال می‌شود، براساس مکاتبه رسمی برای روابط عمومی معاونت ارسال شود.

گفتنی است :سرپرست روابط عمومی در پایان تاکید کرد:برای انجام تورهای خبرنگاران، حضور مدیران در سازمان صدا و سیما درابتداء به پیشنهاد مجموعه‌ها اقدام شود و درغیر اینصورت براساس اولویت موضوعی مدیران انتخاب و برای حضور در برنامه‌های مختلف معرفی می شوند و سپس به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد.

a90386b2-75ce-4f8a-8799-3d91a7e616c2 - copy.png

2b6f3fba-fa66-49ec-ad36-0758ae4b33eb - copy.png

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0