جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۰:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 353
  • کد خبر : ۲۵۹۶۴
next    /  2 prev
برگزاری نشست مجازی موسسه آموزش و ترویج كشاورزی با دانشگاه سائوپائولو برزیل University of Sao Paulo

برگزاری نشست مجازی موسسه آموزش و ترویج كشاورزی با دانشگاه سائوپائولو برزیل 

University of Sao Paulo 

تلفیق علم و فناوری و تکنولوژی با استفاده از مدل های جدید شبیه سازی (رباتیک) در روش های جدید آموزشی دانشگاه سائوپائولو برزیل  

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نشست مشترکی با حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و اعضای شورای مدیران موسسه با اساتید دانشکده ارتباطات دانشگاه سائوپائولو برزیل روز دهم مرداد به صورت مجازی برگزار شد.

img_2142.jpg

هدف از برگزاری این نشست، آشنایی با روش های جدید آموزشی با تلفیق علم و فناوری و تکنولوژی در این دانشگاه بود.

از جمله مباحثی که در این نشست مشترک مورد بررسی قرار گرفت، روش های مختلف و جدید آموزشی با برنامه های مشخص برای اساتید و دانشجویان بود که با تلفیق علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی با استفاده از مدل های شبیه سازی و سازه های آموزشی جدید، به انتقال تکنولوژی و آموزش پرداخته می شود.

همچنین درخصوص نحوه عملکرد مدارس نوآوری بحث و گفتگو شد و گزارشی از چگونگی تولید دانش در دانشکده کشاورزی این دانشگاه که با هدف کیفیت و کاربرد فناوری و نوآوری و توجه به بازار صورت می گیرد، و پس از این مرحله، برای انتقال دانش تولید شده به عرصه، تنها بخش خصوصی وارد عمل می شود، ارائه شد.

img_2140.jpg

در بخشی از این نشست، رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به معرفی اجمالی از ساختار و رویکرد موسسه پرداخت و مقرر شد در جلسات آتی بررسی های لازم به منظور انعقاد توافق نامه مشترک به عمل آید.

گفتنی است، دانشگاه  سائوپائولو در ایالت سائوپائولو برزیل است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی و معتبرترین مؤسسه آموزشی برزیل و بهترین دانشگاه در بین کشورهای آمریکای لاتین و پرتغالی ‌زبان شناخته می‌شوند. USP در تدریس، تحقیق و پیشرفت تحصیلی در تمام زمینه‌های علمی مشارکت دارد و طیف وسیعی از دوره‌ها را ارائه می‌دهد. از نظر تحقیق،USP  بزرگترین مؤسسه تحقیقاتی در برزیل است که بیش از ۲۵ درصد از مقالات علمی منتشر شده توسط محققان برزیلی در کنفرانس‌ها و نشریات با کیفیت بالا را تولید می‌کند.

img_2148.jpg

 

whatsapp image 2022-08-02 at 9.01.16 am.jpeg

امتیاز :  ۴/۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0