شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 238
  • کد خبر : ۲۴۶۳۳
next    /  2 prev
نشست اعضا كارگروه نظارت و سنجش ذیل شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی برگزار شد

نشست اعضا کارگروه نظارت و سنجش ذیل شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی برگزار شد

 

سیزدهمین جلسه کارگروه نظارت و سنجش ذیل شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، آموزش و پرورش، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دفاع، صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و سازمان‌های برنامه و بودجه، اداری استخدامی، اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون برگزار شد.

ابتدا در این جلسه دکتر مویدی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، به معرفی اجمالی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نقش و جایگاه آن در ترویج دانش و فنون کشاورزی، توسعه شایستگی شغلی کارکنان وزرات جهاد کشاورزی و مهارت آموزی بهره برداران کشاورزی در 7500 پهنه تولیدی پرداخت. وی همچنین در بیان ساختار و حوزه عملکردی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقش موثر مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان‌ها و سازمان‌های جهاد کشاورزی برای ارتباط بهینه و ارتقا مهارت 5/4 میلیون بهره برداران  اشاره کرد.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همچنین به اهمیت توسعه زیرساختی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های مجازی برای تاب آوری در دوران کرونا اشاره نمود و خاطر نشان شد؛ تعداد دوره‌های برگزار شده و تعداد افراد تحت پوشش آموزش از طریق شبکه شاک یک دستاورد بزرگ طی دو سال گذشته است. وی در ادامه به قابلیت های تالار ترویج دانش وفنون پرداخت و اظهار داشت؛ این تالار به عنوان بزرگترین بانک دیجتال دانش کشاورزی است که به صورت رایگان اطلاعات حوزه های تخصصی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0