شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 195
  • کد خبر : ۲۴۰۸۹
توسعه همكاری های موسسه آموزش و ترویج كشاورزی با دفتر توسعه بازار، بازرگانی و فناوری‌های نوین

توسعه همکاری های موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با دفتر توسعه بازار، بازرگانی و فناوري‌هاي نوین

نشست مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی با  مدیر دفتر توسعه بازار، بازرگانی و فناوري‌هاي نوین به منظور تدوین برنامه آموزش مهارتی  مورد نیاز مخاطبان شرکت شهرک‌های کشاورزی و توسعه همکاری‌های مشترک روز یکشنبه مورخه 18/7/1400 در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی،  در این جلسه گزارش پروژه آموزش مهارتی ویژه شرکت شهرک‌های کشاورزی در سال 1399، بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها در سال گذشته و همچنین تدوین برنامه اجرایی با حجم بالاتر در سال 1400و ارتقا سطح مهارت و افزایش پوشش‌دهی مخاطبان این شرکت با استفاده از برنامه‌های مهارت آموزی مطروح شد. همچنین در راستای تدوین برنامه عملیاتی تاکید شد؛ دوره های آموزشی با در نظر داشتن زمینه فعالیت بهره برداران و مخاطبان، به تفکیک هر استان و تعیین تعداد فراگیران هر دوره آموزشی از طرف شرکت اعلام گردد تا با همکاری دفتر آموزش بهره برداران پروژه‌های آموزشی متناسب و مورد نیاز جامعه هدف تدوین شود.

گفتنی است؛ نظر به ضرورت ادامه همکاری منسجم و مستمر تصریح شد؛ پیش نویس تفاهم نامه ای تهیه و پس از بررسی به امضا طرفین برسد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0