جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 447
  • کد خبر : ۲۲۴۳۴
بازدید از خط تولید وانت كارا در شركت خودرو سازی بهمن به‌منظور عملیاتی شدن تجهیز ناوگان خودرویی مراكز جهادكشاورزی دهستان

بازدید از خط تولید وانت کارا در شرکت خودرو سازی بهمن به‌منظور عملیاتی شدن تجهیز ناوگان خودرویی مراکز جهادکشاورزی دهستان

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به همراه مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون دفتر ساماندهی مراکز جهادکشاورزی و شبکه ترویج روز پنجشنبه سوم مهرماه سال جاری، از محل گروه خودروسازی بهمن واقع در جاده مخصوص کرج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در راستای فراهم ساختن زمینه مطلوب برای تامین زیرساخت‌های توسعه بخش کشاورزی به‌ویژه گسترش زمینه تجهیز مراکز جهادکشاورزی به ناوگان خودرویی مناسب و همکاری وزارت جهادکشاورزی با گروه بهمن موتور به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان خودرو در کشور، جلسه مشترکی به‌منظور بررسی زمینه‌های تقویت همکاری و همچنین آشنایی با نحوه خدمات‌دهی شرکت، در محل گروه خودروسازی بهمن تشکیل شد.

علی‌اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در این نشست، ضمن بیان اهمیت و جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد کشور و امنیت غذایی به ضرورت و لزوم تقویت زیرساخت‌های توسعه بخش کشاورزی به‌ویژه تجهیز مراکز جهادکشاورزی به‌عنوان خط مقدم ارتباط با تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی تاکید کرد.   وی  همچنین با اشاره به سوابق و ارتباط همکاری مناسب وزارت جهادکشاورزی و گروه بهمن موتور ابراز امیدواری کرد  این ارتباط سازنده در جهت تقویت بخش کشاورزی و تولیدات داخلی و همچنین گذر از موانع و تحریم‌های اقتصای ادامه یابد.

در ادامه، ضرابیان مدیرعامل شرکت خودروسازی بهمن ضمن تاکید بر مشتری مداری و تعامل سازنده گروه بهمن موتور با مشتریان، اظهار داشت: همواره تلاشمان در راستای پوشش کامل نیاز مشتری است و به‌همین منظور از وزارت جهاد کشاورزی درخواست داریم کاربری‌های مورد نیاز خود را اعلام کند تا محصولاتمان را بر آن اساس تکمیل کنیم.

مدیرکل اداره رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی نیز با اشاره به اینکه فعالیت در وزارت جهادکشاورزی به دلیل تامین غذای مردم کار ارزشمندی است، تصریح کرد: امروز در شرایط تحریم‌ها تنها بخشی که خوش درخشیده، بخش کشاورزی است. توکلی تاکید کرد: آگاهی از ویژگی‌های خودروهای عملیاتی بسیار مهم است، چرا که خودروهای خریداری شده از گروه خودروسازی بهمن ممکن است در محل‌های صعب‌العبور و برای بازدید از فعالیت‌های کشاورزان  و آموزش و توانمندسازی ایشان مورد استفاده  قرار گیرد، بنابراین بر حسب نیاز و عملکرد وزارت متبوع باید خودروها خریداری شوند.

گفتنی است، پس از جلسه رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به اتفاق تیم همراه از خط تولید کارا در شرکت بهمن موتور به منظور آشنایی بیشتر با نحوه تولید خودرو کارا که در جهت تجهیز ناوگان خودرویی مراکز جهادکشاورزی دهستان مورد تاکید می‌باشد بازدید کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0