جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 915
  • کد خبر : ۲۱۵۴۷
نشست هماهنگی برنامه‌های اجرایی مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش كشاورزی برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه‌های اجرایی مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب  و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی برگزار شد



با حضور مدیران و مسوولان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، سازمان‌های تابعه، موسسات و پژوهشکده‌های تحقیقاتی، اتحادیه‌ها، شرکت‌ها و مجامع وابسته، نشست هماهنگی برنامه‌های اجرایی مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب  و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی روز چهارشنبه 18 دی ماه سال جاری در سالن مروج  موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در ابتدای این نشست مهندس پیشکار مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات موسسه، ضمن خوشامدگویی به تشریح نحوه اجرای، مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب  و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی پرداخت و گفت: این جلسه به منظور هماهنگی هرچه بیشتر شما مدعوین محترم با روابط عمومی سازمان و موسسه برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مراسم برگزار شده است.

در ادامه مهناز نصرالهی رییس اداره روابط  عمومی موسسه، موضوع‌هایی به این شرح مطرح کرد؛ هماهنگی برای ارسال فهرست مدعوین به همایش تجلیل از نمونه‌های ملی بخش کشاورزی، نشست‌های کارگروه‌های تخصصی در عصر روز برگزاری مراسم، ارسال پوستر و کارت دعوت همایش؛ وی همچنین موارد مربوط به ورود به سالن همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را نیز تشریح کرد. نصرالهی خاطرنشان ساخت: مستندسازی کامل نشست‌های تخصصی با همکاری مسوولان روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است. وی افزود: در این خصوص تصمیم بر این است، ویژه‌نامه خبری جامعی پس از برگزاری مراسم سی و چهارمین دوره مراسم تجلیل از نمونه‌های ملی بخش کشاورزی تدوین و چاپ شود.

در بخش دیگری از این نشست، مهندس قباخلو مسوول دبیرخانه اجرایی مراسم، کارگروه‌های تخصصی را در نه بخش کشاورزی نام برد و با مسوولان روابط عمومی ذیربط و مسوولان کارگروه‌ها هماهنگی لازم برای برگزاری نشست‌ها انجام شد.

گفتنی است، مهندس ژاله فدایی مدیر روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس سمیرا انواری هماهنگ کننده کارگروه‌های اجرای مراسم و نماینده حراست سازمان نیز توضیحات مرتبط با اجرای  هرچه بهتر، این مراسم را ارایه دادند.

در پایان فهرست مدعوین اصلاح و فرم های مربوطه تکمیل شد.

















امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0