جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 570
  • کد خبر : ۲۱۳۳۲
اطلاعیه شماره 11 ستاد ملی رسانه وزارت جهادكشاورزی

اطلاعیه شماره 11 ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی

نخستین جلسه هسته محتوایی تعاونی‌ها و تشکل‌ها  تشکیل شد

نخستین جلسه هسته محتوایی تعاونی‌ها و تشکل‌ها با حضور رئیس، اعضا و دبیر هسته محتوایی در روز 27 آبان  ماه سال جاری در محل سازمان تعاون روستایی تشکیل شد.


در ابتدای جلسه عدل‌طلب مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد گزارش مختصری از سوابق همکاری‌های مشترک سازمان و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ظرفیت‌ها و نیازهای موضوعی برای ارائه توانمندی‌های شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی و نقش آن‌ها در توسعه بخش کشاورزی پرداخت.

در ادامه فرشید فهیم نمایده موسسه ضمن اشاره به نحوه شکل‌گیری هسته‌های محتوایی اظهار امیدواری کرد: شکل‌گیری هسته محتوایی تعاونی‌ها و تشکل‌ها بتواند مسائل و موارد مورد نظر برای تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی در حوزه فعالیت‌های سازمان تعاون روستایی را پوشش دهد.

دومین جلسه هسته محتوایی عشایری تشکیل شد

دومین نشست هسته محتوایی تولید برنامه‌های تلویزیونی عشایری با حضور رئیس سازمان امور عشایر روز یکشنبه سوم آذر ماه سال جاری  در سازمان امور عشایری برگزار شد.


کرمعلی قندالی در این نشست با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور از اولویت برخوردارند، اظهار داشت: عشایر مردمانی هستند که فکر و کار و تلاش آنان در حوزه اقتصادی است و در حوزه اجتماعی نیز تنها جامعه‌ای است که همه آنان بصورت متشکل در تشکل های عشایری عضویت دارند که قابلیت برنامه‌سازی دارند.

در ادامه جلسه قائم مقام سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه: مخاطب‌پسندی زیادی در تولید برنامه‌های تلویزیونی عشایری وجود دارد گفت: در برنامه‌سازی و تولید برنامه‌های تلویزیونی ظرفیت‌ها، جذابیت و مخاطب‌پسندی که در زندگی عشایر وجود دارد در کمتر موضوع دیگری وجود دارد.

اولویت‌های تصویب شده در جلسه: روند تکامل و تحولات تاریخی عشایر، زنجیره تولید گوشت، بحث آیین‌ها و نغمه‌ها و نواهای عشایری، تنوع بخشی به شغل‌های عشایر، معرفی ظرفیت قوانین و عشایری و نقش زنان عشایر در رونق تولید

 راه‌اندازی نهضت نهال‌کاری در چهاردهم آذر ابتکاری نو در مسیر توسعه جنگل است

بیش از 160 کشور دنیا برای داشتن جهانی سبز قدم بر عرصه نهاده و جریان درختکاری راه‌اندازی کرده‌اند و ایران نیز برای سرسبزی کشور در این مسیر گام بر می‌دارد.  در این راستا نشست مشترکی بین روابط عمومی سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری با مدیر کل دفتر شبکه دانش و  رسانه‌های ترویجی، رییس گروه تلویزیونی و دبیر هسته محتوایی جنگل‌ها مراتع برگزار شد، در این نشست مقرر شد به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج درختکاری زیر نویس‌های ارسالی از سازمان متبوع به صدا و سیما ارسال شود و در برنامه‌های " صبح و نشاط شبکه سه"  و " برنامه کودک و نوجوان شبکه دو" به این مهم پرداخته شود.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0