دستاوردهای دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی:
	- 
	راه اندازی ستاد ملی رسانه با تشکیل 14 هسته تولید محتوا برای ساماندهی تولید و پخش برنامه های کشاورزی و منابع طبیعی
- 
	تولید و پخش یک هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در شبکه ملی و پخش 23 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی استانی
- 
	پخش برنامه های تلویزیونی، در قالب ستاد ملی رسانه (قهرمانان تولید، تلاش ایرانی و مسابقه رویش با پخش زنده از شبکه آموزش)
- 
	تولید و پخش 110 هزار دقیقه برنامه رادیویی
- 
	تولید 64 عنوان فیلم آموزشی ترویجی
- 
	تولید محتوای 70 عنوان اپلیکیشن کشاورزی
- 
	افتتاح پیام رسان ملی آموزش و ترویج کشاورزی (پات) توسط رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل و تسریع ارتباطات شبکه دانش کشاورزی کشور
- 
	برنامه ریزی برای استقرار سامانه تلفن گویای کشاورزی و منابع طبیعی (کال سنتر)
- 
	اجرای سلسله سخنرانی های ویدئو کنفرانسی "انتقال دانش روز در گستره ملی بخش کشاورزی"
- 
	تولید و ارسال بیش از 1300 بسته پیامک ترویجی
- 
	پشتیبانی برای راه اندازی سامانه ارتباطی مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزی (امداک) در استان لرستان
- 
	تدوین و انتشار 137 عنوان رسانه نوشتاری آموزشی ترویجی
- 
	چاپ و توزیع 58 هزار جلد تولیدات رسانه های آموزشی ترویجی در سطح کشور
- 
	بارگذاری 2 هزار رسانه آموزشی ترویجی در تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی (www.agrilib.ir)
فعالیت های شاخص دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی:
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با ایجاد ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی در جهت دستیابی به اهداف عالی وزارت متبوع گام برداشته است. 
در این ستاد موضوعات مورد نیاز و محتوای مرتبط با بخش کشاورزی در 14 هسته محتوایی تعیین می شود و با همکاری سازمان صدا و سیما، برنامه های مرتبط با آن را در هفت ساختار برنامه سازی شامل: میان برنامه های کوتاه، مسابقه، زیر نویس، نکات کوتاه، برنامه های ترکیبی، قهرمانان تولید، و برنامه های گام به گام تولید  از شبکه های مختلف پخش می نماید.