Wednesday, April 24, 2024 FA
  • time : 00:00
  • Date : Sun Sep 20, 2020
  • news code : 22385
selectedimage
معاون آموزش مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی فارس از راه‌اندازی دومین هنرستان‌ دخترانه كشاورزی در كل كشور و اولین هنرستان در جنوب میهن عزیز اسلامی خبر داد

معاون آموزش  مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی فارس از راه‌اندازی  دومین هنرستان‌ دخترانه كشاورزی در كل كشور و اولین  هنرستان در جنوب میهن عزیز اسلامی خبر داد

معاون آموزش  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس از راه‌اندازی  دومین هنرستان‌ دخترانه کشاورزی در کل کشور و اولین  هنرستان در جنوب میهن عزیز اسلامی خبر داد.

 بخشی گفت: هدف از احداث و راه‌اندازی این هنرستان مهیا کردن نیروهای زن متخصص در رشته صنایع غذایی برای آینده جامعه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، معاون آموزش این مرکز گفت: با حمایت رئیس و معاون آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و  با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس توسط  رییس، معاون آموزشی و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، مجوز هنرستان مذکور اخذ شد.

گفتنی است این هنرستان  اولین فعالیت رسمی خود را با حضور ۲۴ هنرجو در پایه دهم  برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری آغاز کرد. در فعالیت نخست هنرجویان به آنها راهکار استفاده از نرم افزار vc  و طریق استفاده از این نرم افزار به جهت حضور در کلاس ها و استفاده از آموزش های مجازی که به‌علت شیوع بیماری کووید ۱۹ غیر حضوری خواهد بود، توسط هوشمند مدرس IT آموزش داده شد.

لازم به ذکر است به گفته وی این هنرستان رسما در روز سه شنبه یکم مهرماه سال جاری با حضور دکتر بازرگان معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دیگر مسئولان و مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.10.0
    V6.1.10.0