جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ 
بازدید تیم منتخب شبكه دانش كشاورزی موسسه آموزش و ترویج از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان
بازدید تیم منتخب شبکه دانش کشاورزی موسسه آموزش و ترویج از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان
با هماهنگی‌های بعمل آمده، تیم منتخب شبکه دانش کشاورزی متشکل از آقایان دکتر توکلی، دکتر سابکی و دکتر قائم‌مقامی طی روزهای 22 و 23 بهمن از منطقه زرآباد و مناطق مابین کنارک و زرآباد بازدید بعمل آوردند.


نشست تخصصی تیم منتخب اعزامی در روز 23 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس مرکز مقاومت بسیج وزارت، معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان، مدیریت ترویج، مدیر جهادکشاورزی کنارک، بخشدار، امام جماعت زرآباد، مسئولین ادارات مرتبط با سیل از شهرستان کنارک و تعداد زیادی از آحاد مردم و نمایندگان بهره‌برداران برگزار شد. در این جلسه ابعاد و دلایل بروز خسارات سیل به باغات موز، سازه‌های آبی، جاده‌های بین مزارع و نیز تلفات دام‌ها در اثر سیل، بررسی گردید. تیم اعزامی ضمن ارائه گزارش بازدید، توصیه‌های فنی برای اصلاح و بهبود شرایط پساسیل برای باغات موز را ارائه و بر ضرورت تسریع در جمع‌آوری لاشه‌های دام‌های تلف شده از عرصه و باغات تاکید نمودند.


خوشبختانه نشریه «توصیه‌های آموزشی ترویجی پساسیل در بخش کشاورزی» که توسط شبکه دانش کشاورزی موسسه تهیه شده بود با تلاش ترویج استان در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گرفته بود. 




امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0