• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ 
آموزش در بخش مشاغل خانگی در جلسه دفتر آموزش بهره برداران با اداره كل امور اقتصادی وزرات جهاد كشاورزی بررسی شد

آموزش در  بخش مشاغل خانگی در  جلسه دفتر  آموزش بهره‌برداران با اداره کل امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی  بررسی شد

جلسه مشترک دفتر آموزش بهره‌برداران با اداره کل امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی با حضور دکتر طهماسبی مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران، دکتر خالدی مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی و روسای گروه‌های دفتر آموزش بهره‌بردان موسسه آموزش و ترویج کشاورزی روز 25 شهریورماه سال جاری در دفتر امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران موسسه در این نشست، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های موجود در سامانه سابک دفتر آموزش بهره‌برداران در حوزه ایجاد شغل و بهبود و ارتقا مهارت متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، موجود است، گفت: این دفتر آمادگی خود را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط با مشاغل خانگی حوزه کشاورزی اعلام می کند.

دکتر مریم طهماسبی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: در 125 رشته شغلی، استانداردهای آموزشی با فرمت مشترک با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دست تهیه می‌باشد. که این ظرفیت امکان برگزاری دوره هایی با کیفیت بهتر را ممکن می‌سازد.

از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این نشست، می‌توان به این موضوع اشاره کرد، با توجه به ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی به استان‌ها و نظر به اینکه 31 رکورد از 41 رکورد ثبت شده در خصوص مشاغل خانگی مربوط به کشاورزی است، مقرر شد،  برنامه عملیاتی به منظور آموزش مشاغل خانگی به استان‌ها ابلاغ شود.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0