جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 203
  • کد خبر : ۲۱۹۳۵
با موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همراه باشید
برگزاری دوره برقراری ارتباط موثر و زبان بدن به‌صورت وبینار در سطح ملی و ستادی

با موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همراه باشید

برگزاری دوره برقراری ارتباط موثر و زبان بدن به‌صورت وبینار در سطح ملی و ستادی


در هر شغل و موقعیتی که باشیم، توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران می‌تواند اتفاقهای خوبی برایمان رقم بزند.

اگر تا امروز به این نکته ضروری و کارساز توجهی نکرده بودید، از همین حالا با موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دوره آموزشی برقراری ارتباط موثر و زبان بدن با تدریس دکتر ریحانه شاقلی، به‌صورت وبینار برای سه گروه معاونان پژوهشی و معاونان توسعه مدیریت موسسات تحقیقاتی، روسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان‌ها و مدیران هماهنگی ترویج کشاورزی کشور  روز 12 خرداد ماه سال جاری، در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزارشد.

اهم مباحث مطرح شده در این دوره؛ فرآیند ارتباط، برقراری ارتباط موثر، تکنیک‌های ارتباط موثر و استفاده از زبان بدن در ارتباط بود. در حین برگزاری دوره به صورت آنلاین حاضران در دوره آموزشی به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و هم‌زمان نمودار ارزیابی پاسخگویی به سوالات مورد بحث و بررسی و نتیجه‌گیری قرار گرفت.

دکتر شاقلی در بخشی از این دوره آموزش از راه دور، با بیان اینکه، ارتباط موثر  موفق،  به مفهوم به اشتراک‌گذاریِ هر آن چیزی است، که در ذهن وجود دارد، تصریح کرد: ارتباط عبارت است از انتقال، اشتراک معانی، عقاید، تصاویر و اندیشه‌ها.

مدرس دوره آموزشی ارتباط موثر با اشاره به اهمیت عناصر ارتباطی گفت: در واقع زمانی که سعی می‌کنیم با کسی ارتباط برقرار کنیم، هدف این است که بتوانیم مفاهیم ذهنی خود را با او به اشتراک بگذاریم. وی افزود: بهترین حالت این ارتباط، زمانی شکل می‌گیرد که آن را به ارتباط موثر تبدیل کنیم. یعنی فرد مقابل بتواند آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد را به کامل‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن دریافت کند. در این هنگام است که شما می‌توانید مدعی باشید که موفق به برقراری ارتباط موثر شده‌اید.



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0