شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 209
  • کد خبر : ۲۱۹۲۰
مسابقه رویش با فضایی متفاوت در شبكه آموزش/ یاوران تولید به یاری كشاورزان می آیند

مسابقه رویش با فضایی متفاوت در شبکه آموزش/ یاوران تولید به یاری کشاورزان می آیند

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به پخش مسابقه رویش با رویکرد کشاورزی از شبکه آموزش سیما، گفت: این مسابقه درسالن های بزرگ کشاورزی، شیلات و دامداری و با وجود گل ها و ماهی‌های زینتی زیبا و جذاب و تنوع دامی برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقل از شبکه آموزش سیما، دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی شنبه شب سوم خرداد ماه سال جاری، همزمان با شب عید سعید فطر با حضور در اولین برنامه مهارتی «رویش» گفت: با وجود مشکلاتی که بیماری کرونا در کشور به وجود آورد، در تامین امنیت غذایی کشور خللی ایجاد نشد و ما این امر را مدیون کشاورزان، دامداران و مرغداران هستیم که مظلومانه خدمت کردند.

دکتر خاوازی با افتتاح مسابقه مهارتی«رویش» که با رویکرد کشاورزی و به صورت سه بعدی روزهای زوج ساعت 20 از شبکه هفت سیما پخش می شود گفت: تولید کنندگان ما آمادگی دارند این مسابقه را به صورت عملی مانند مسابقه عصر جدید در فضاهای زیبا و جذاب با سالن های بزرگ کشاورزی و شیلات و دامداری و با وجود گل ها و ماهی‌های زینتی زیبا و جذاب و تنوع دامی اجرا کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم برنامه «رویش» از این نهال کوچک محافظت کرده و آن را به درختی تنومند بدل کند و به نوعی صدای کشاورزان باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند  مصاحبه دکتر خاوازی   وزیر جهاد کشاورزی با شبکه آموزش  سیما را اینجا ملاحظه کنند.


دکتر علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی نیز در مصاحبه با شبکه آموزش  سیما، اهداف وزارت جهاد کشاورزی در همکاری برای تهیه و تولید برنامه " رویش " شبکه آموزش را بیان کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند مصاحبه دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با شبکه آموزش  سیما را اینجا ملاحظه کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0