چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 505
  • کد خبر : ۲۱۷۵۹
جلسه برنامه‌ریزی هشتمین كنگره علوم ترویج و آموزش كشاورزی برگزار شد/ افتتاح دبیرخانه علمی و اجرایی كنگره

جلسه برنامه‌ریزی هشتمین دوره کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی برگزار شد/ افتتاح دبیرخانه علمی و اجرایی کنگره


در راستای برگزاری هشتمین دوره کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی، جلسه برنامه‌ریزی، با حضور دکتر علی‌اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سید محمود حسینی رییس انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی، دبیران و مسئولان دبیرخانه علمی و اجرایی، 30 بهمن ماه سال جاری در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در ابتدای نشست، دکتر مویدی با ابراز امیدواری از برگزاری شایسته این کنگره در آبان ماه سال آینده، گفت: امیدوارم بعد از برگزاری کنگره هشتم، بین موسسه و انجمن، همکاری‌های سازنده فی‌مابین ادامه داشته باشد. وی اظهار کرد: با مساعدت و معاضدت علمی دانشگاه و اساتید با بخش اجرا، این همکاری باعث خیر و برکت باشد.

دکتر مویدی با اشاره به اینکه ستاد شکل گرفته گروه هماهنگ و یکنواختی است که تا به حال در پیش‌برد کار بسیار موفق عمل کرده است، اظهار کرد: برگزاری کنگره هشتم یک کار شایسته، منظم و علمی- فنی است که با پشتیبانی موسسه به شکل مناسبی برگزار خواهد شد.


دکتر حسینی نیز با اشاره به اینکه کنگره هشتم اولین کنگره‌ای است  که با کمک بخش اجرا و مشخصا موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده کنگره‌ها، موضوعات علمی و انتزاعی است و با نیازها، مسایل و مشکلات عینی در بعضی موارد ارتباط چندانی ندارد. رییس انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی، ابراز امیدواری کرد: این کنگره با سازو کاری که دارد می‌تواند نقطه عطفی در ارتباط با تعامل اندیشه و عمل در آموزش و ترویج کشاورزی باشد.

در ادامه، دبیرخانه علمی و اجرایی کنگره توسط دکتر حسینی و دکتر مویدی افتتاح شد. گفتنی است، کنگره هشتم با همکاری انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در آبان ماه سال 99 برگزار می‌شود.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0