شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 444
  • کد خبر : ۲۱۶۷۱
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
برپایی غرفه وزارت جهاد كشاورزی در مسیر راهپیمایی بزرگ 22 بهمن

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

برپایی غرفه  وزارت جهاد كشاورزی در مسیر راهپیمایی بزرگ 22 بهمن


 به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی با برپایی غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه  سال جاری در محل موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با اجرای برنامه‌های متنوع و شعار "کشاورزی، رونق تولید، امنیت غذایی" میزبان راهپیمایان بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر موسوی قائم مقام موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر فلسفی مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌نژاد امام جماعت و مهندس پیشکار مدیر حوزه ریاست موسسه و جمعی از  مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به همراه خانواده‌هایشان ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور در غرفه وزارت جهاد کشاورزی نسبت به خدمت‌رسانی به راهپیمایان اقدام کردند.

پخش فیلم‌های آموزشی و ترویجی، پخش سرودهای انقلابی، اهدای پرچم و پذیرایی از راهپیمایان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برنامه‌های غرفه جهاد کشاورزی بود.

گفتنی است در پایان، مراسم اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌نژاد امام جماعت موسسه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و راهپیمایان 22 بهمن، در نمازخانه موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

































امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0