شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 599
  • کد خبر : ۲۱۲۲۹
دانش آموزان هنرستان‌های كشاورزی با هدایت و حمایت صحیح كشاورزان موفق آینده هستند

دانش آموزان هنرستان‌های کشاورزی با هدایت و حمایت صحیح کشاورزان موفق آینده هستند

دکتر ارکیده حیدرنژاد معاون آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در بازدید از واحد آموزشی علی آباد کمین استان فارس اظهار داشت: دانش آموزان هنرستان‌های کشاورزی با هدایت و حمایت صحیح، کشاورزان موفق آینده هستند.  


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، به مناسبت ۱۳ آبان، دکتر ارکیده حیدرنژاد به همراه فرماندار شهرستان پاسارگاد، رییس و معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و هیات همراه از بخش‌های مختلف واحد آموزشی علی آباد کمین بازدید کردند و از نزدیک با مسایل آموزشی این واحد آشنا شدند. فرماندار شهرستان پاسارد در حاشیه این برنامه به روش‌های نوین آموزشی و برنامه های توسعه  واحد آموزشی علی آباد تاکید کرد. دکتر حیدرنژاد نیز هدایت و حمایت صحیح دانش آموزان هنرستان‌های کشاورزی را کلید موفقیت آینده آن ها برشمرد. 


در ادامه ماموریت، جلسه کارگروه کاردانش و سنجش مهارت با حضور دکتر حیدرنژاد ، دکتر نیک فرجام مدیر امور آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس کشوری رییس اداره خدمات آموزشی موسسه، معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، رییس آموزش عشایر استان به منظور برنامه ریزی مدون آموزشی در خصوص چگونگی آموزش های کاردانش و سنجش مهارت در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس تشکیل شد.

گفتنی است؛ افتتاح خوابگاه بهسازی شده دانش آموزان به ظرفیت ۴۵ نفر مرکز آموزش علی آباد کمین، بازدید از مرکز آموزش مرودشت، مزرعه کاشت کلزا و زعفران از دیگر برنامه های این سفر بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0