چهارشنبه, 29 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 424
  • کد خبر : ۲۰۸۶۳
سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی تلویزیونی ستادملی رسانه وزارت جهادكشاورزی برگزار شد

سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی تلویزیونی ستادملی رسانه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد

سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی تلویزیونی ستادملی رسانه وزارت جهادکشاورزی، با حضور دکتر مویدی رییس ستاد ملی رسانه، مهندس اسحاقی دبیر ستاد، رییس هسته محتوایی امور دام و دامپزشکی، رییس هسته محتوایی زراعت و اعضای شورای برنامه‌ریزی تلویزیونی روز دوشنبه 25 شهریورماه سال جاری در سالن مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.


 در این جلسه، رؤسای هسته­‌های امور دام و دامپزشکی و زراعت گزارشی از جلسه‌های انجام شده و نحوه‌ی تعیین اولویت­‌های موضوعی ارایه کردند. دکتر مطلبی مشاور رییس سازمان و رییس هسته محتوایی امور دام ودامپزشکی موضوعاتی در رابطه با توصیه‌های سلامت و تغذیه‌ای، بهداشت مواد غذایی و بیماری مشترک انسان و دام را در مرحله اول به عنوان اولویت­‌های کاری هسته اعلام کرد.

در ادامه، دکتر مین­‌باشی رییس هسته محتوایی زراعت موضوعات چغندرقند، سی‌ب­رمینی و برنج  را به عنوان اولویت‌­های کاری در مرحله اول معرفی کرد.

در پایان جلسه، دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تشکر از اقدام‌هایی که تاکنون انجام شده است، توصیه­‌هایی را برای پیشبرد بهتر فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف اصلی ستاد ملی رسانه بیان کرد.



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0