شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 468
  • کد خبر : ۲۰۸۵۱
دومین جلسه كمیته علمی - فنی آموزش و ترویج كشاورزی برگزار شد

دومین جلسه کمیته علمی - فنی آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد

نخستین جلسه کمیته علمی و فنی آموزش و ترویج کشاورزی با حضور دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، رییس و اعضای کمیته، روز دوشنبه 25 شهریورماه در سالن جلسات طبقه دهم برگزار شد.


در این نشست، دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، با اشاره به اینکه کمیته علمی و فنی موسسه بالاترین مرجع بررسی و تصویب پروژه‌ها و طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی حوزه آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی کشور می‌باشد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی صحیح انجام شود تا اعضای هیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در طرح‌هایی ورود پیدا کنند که همسو با ماموریت‌های بخش اجرا باشد و طرح‌ها قابلیت اجرایی شدن در عرصه را نیز داشته باشند.

علی اکبر مویدی هم چنین بر تهیه و تنظیم شیوه‌نامه طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی حوزه آموزش و ترویج کشاورزی در راستای رفع نیاز پهنه‌ها تاکید کرد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه‌ها در سطح پهنه‌ها می‌توانیم نتایج اثربخش آن را بر روی افزایش عملکرد و تولید در جامعه بهره‌برداران شاهد باشیم.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در بخش دیگری از سخنان خود حضور محقق معین در کنار مروجان مسئول پهنه‌ها و مجری مسؤول طرح‌ها را ضروری دانست.

در ادامه جلسه کمیته علمی – فنی، شیوه‌نامه بررسی و تایید پروژه‌ها و طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی حوزه آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی تشریح و ابعاد مختلف آن مصوب شد و تعدادی طرح واصله مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه، مصوب شد، طرح‌های پیشنهادی از سوی محققان در سه قالب طرح‌های توسعه و ترویج دانش و فناوری، طرح‌های پژوهشی حوزه آموزش و ترویج و طرح‌های تحقیقی - ترویجی باشد تا مورد بررسی قرار گیرد.




امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0