پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 625
  • کد خبر : ۲۰۷۲۹
رییس موسسه آموزش و ترویج كشاورزی از فعالیت‌های آموزشی مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بازدید كرد

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از فعالیت‌های آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بازدید کرد

با حضور دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، رییس و معاونان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیض‌آباد و مه ولات، روز 28 مردادماه سال جاری، از فعالیت‌های آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بازدید شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر مویدی و هیات همراه جهت پیگیری آخرین  وضعیت بخش در حال تاسیس تحقیقات و آموزش زعفران خراسان و باغات الگویی انار و پسته شهرستان مه‌ولات، پیش بینی شده برای برگزاری روز مزرعه  بازدید کردند.

در ادامه، از مرکز جهاد کشاورزی شادمهر بازدید شد و فعالیت‌های مرکز و موضوع ثبت دفاتر مروجان مسوول پهنه و تهیه آپ‌های اطلاع‌رسانی مورد بازبینی قرار گرفت. همچنین بررسی باغات و مراکز پیشنهادی برای برنامه‌های آموزشی روز مزرعه پسته و پوشش شید (توری سایبان) در باغ انار انجام شد.

در پایان، جلسه جمع‌بندی در مجموعه کشاورزی آخوندی در خصوص برگزاری  روز مزرعه پسته، با توجه به شاخص‌های بسیار خوب این باغ پسته از جمله، آبیاری زیر سطحی، تغذیه شایسته  و عملکرد در  خور توجه نسبت به باغات همجوار برگزار و مقرر شد، علاوه بر باغ‌داران پسته استان؛ تعدادی از پسته‌کاران استان‌های همجوار نیز در این مراسم شرکت کنند. در مجموع مکان‌های پیشنهاد شده برای مراسم روز مزرعه شرایط مناسب داشته و دارای پیام‌های آموزشی و اجرایی می‌باشد.



امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0